today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Lidl lansirao UEFA 2024 kampanju „Lidl kids team“

Ovogodišnji zvanični partner Evropskog prvenstva u fudbalu, kompanija Lidl, lansirala je kampanju i predstavila nagradnu igru „Lidl kids team“ u okviru koje će 1.100 dece širom Evrope dobiti priliku da dožive jedinstveno iskustvo i kao podrška fudbalerima izađu na teren pred početak utakmica.

Nagradna igra, koju je danas započela i kompanija Lidl Srbija, namenjena je roditeljima i/ili zakonskim starateljima koji mogu da osvoje mesto u Lidl kids timu za svoje dete uzrasta od 6 do 10 godina. Sve što je potrebno jeste da u okviru Lidl Plus aplikacije popune odgovarajuće obrasce i prijave se, a dobitnici će biti nasumično izabrani.

Odabrani mališani će, pored mogućnosti da na teren izađu sa reprezentativcima Srbije, imati i priliku da uživaju u čitavom putovanju, budući da su svi troškovi pokriveni kako za decu, tako i za roditelja ili zakonskog staratelja. Kompanija će osim putnih troškova, za dobitnike nagrada pokriti i troškove ishrane, kao i ostalih aktivnosti tokom putovanja, poput obilaska lokalnih znamenitosti i zabavnih aktivnosti.

„Mi u Lidlu stavljamo ljude u fokus svih naših aktivnosti. Kroz saradnju sa UEFA-om i kroz Lidl kids tim imamo priliku da našim potrošačima i njihovoj deci ponudimo jedinstveno iskustvo i pokažemo im da uvek „igramo u njihovom timu“, bilo da se radi o ponudi proizvoda najboljeg odnosa cene i kvaliteta, ponudi svežeg voća i povrća, ili u ovom slučaju prilici da i sami učestvuju u jednom od najvećih evropskih sportskih događaja“, kaže Jasmina Šrndić iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!