today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Lideri nove digitalne transformacije su Facebook i Google!

REGION – Novi tržišni zahtevi pogurali su kreativne i komunikacijske agencije u digitalnom pravcu i trenutno se vodi borba za osvajanje te teritorije. Da je reč o procesu tranzicije u kojem će preživeti samo oni koji se najbrže i najefikasnije prilagode, za Poslovni dnevnik potvrdila je Marina Čulić Fischer, izvršna partnerka u agenciji Dialog komunikacije.

„Svaka promena ili tranzicija težak je proces koji zahteva određeno vreme, a digitalno doba ne ostavlja puno vremena za prilagođavanje, što je dodatno otežavajući faktor za efikasnu transformaciju u digitalnom smeru. Mediji i usko povezani marketing predstavljaju industrije koje su najviše i najbrže pogođene digitalnom transformacijom. U medijskom svetu promenilo se sve, a najvažnije je da mediji više ne polažu ekskluzivno pravo na kreiranje javnog mnjenja – internet, a posebno društvene mreže stavile su moć u ruke javnosti, običnih ljudi koji svoje nezadovoljstvo mogu iskazati bilo kad i bilo gde. Njihovi se stavovi vrlo brzo množe i kada dosegnu kritičnu masu postaju prava pretnja kompanijama, brendovima i političkim elitama. Dok online mediji doživljavaju svoj procvat, štampanim medijima padaju čitanost i oglašivačka ulaganja i zato su izdavači najviše pogođeni digitalnom transformacijom. Njihove strukture, timovi i proizvodi danas izgledaju sasvim drugačije nego što su izgledali pred pet godina. S druge strane, novi mediji svakim danom sve više jačaju, pa je tako bilo kakva masovna komunikacija danas nezamisliva bez Facebooka, Google-a i njihovih raznovrsnih kanala.
Kako su se promenili mediji, tako se promenila i marketinška industrija, od kompanija do agencija. Veliki mediji danas pregovaraju direktno s oglašivačima i medijske agencije moraju razmišljati na koji način doneti dodatnu vrednost svojim klijentima,“ rekla je Čučić Fischer.

Ceo intervju pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!