Jedna kampanja u OOH prostoru je tokom protekle godine izazvala salvu komentara i interesovanja o brendu koji stoji iza nje, što joj je osiguralo i nagradu na Kaktus festivalu, upravo u outdoor kategoriji. U pitanju je bila kampanja #LicaOvogGrada kroz koju smo bliže upoznali lica pored kojih prolazimo svakog dana, koja sa nama razgovaraju i obaveštavaju nas.
Oglasne pozicije kao što su bilbordi, city light-ovi, column-i i digitalni mediji, kompanija Alma Quattro, ali i sama marketinška branša, nazivaju “licima”.
Agencija Friday Finally je kroz ovaj insight svima omogućila da ta lica i upoznaju. Neka od njih su nam komšije već decenijama, neka su se sveže “doselila” u naše krajeve, ali su sva ona Lica ovog grada koja ga poznaju i pamte njegovu istoriju. I imaju šta da kažu.
Nastavak kampanje je ugledao svetlost dana nakon perioda pandemije sa kojom se donekle i dalje borimo. I ovog puta se na našim licima nalaze poznata lica Beograda.
Nataša Kovačević, Boris Pingović, Nebojša Dugalić, Srđan Gojković-Gile, Surreal i Marko Nastić su nam rekli šta im je u prethodnom periodu najviše nedostajalo u Beogradu i šta bi voleli da više vide u budućnosti. Njihovi odgovori su osvanuli na medijima širom prestonice, a vaše odgovore čekamo u komentarima ispod ovog teksta…