Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Crveni kamion oduševio Novosađane!

Crveni kamion sa LED ekranom prošao je juče ulicama Novog Sada i privukao pažnju velikog broja građana. U pitanju je kompanija LEDmedia, koja je unela novinu na naše tržište u oblasti outdoora, nudeći svojim klijentima uslugu „oglašavanja u pokretu“ kroz jedinstven spoj ideje i tehnologije.
„LED ekran na vozilu prestavlja nov integrisan medij, koji klijentima pruža mogućnost plasiranja velikog broja informacija o proizvodima i uslugama krajnjim korisnicima, neposredno pred kupovinu“, rekao je za Marketing mrežu Zoran Vuletić, vlasnik i direktor kompanije LEDmedia. On je dodao da je cilj njegove kompanije da klijentima iz profitnog i neprofitnog sektora omoguće da unaprede svoju komunikaciju i prodaju kroz primenu LED digitalnog oglašavanja, i time pomognu u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva. Prema njegovim rečima, ova nova vrsta spoljnog oglašavanja jedinstvena je na našem tržištu i potpuno je fokusirana na rezultate.

„Znamo koliki je danas izazov, u velikom broju različitih ponuda i informacija, biti jedinstven, primećen, a pre svega čvrsto se pozicionirati na tržištu. Kompanija ili brend koji se oglašavaju na vozilu sa LED ekranom definitivno neće imati konkurenciju u trenutku kada se njihova reklama emituje. Ovo je prilika da kompanija pošalje jasnu i direktnu poruku ciljnoj grupi, a da im u tom trenutku pažnja bude usmerena samo na njih i njihovu uslugu ili proizvod“, objasnio je Vuletić.
Multimedijalne „reklame u pokretu“ veoma efektno privlače pažnju potrošača, a istraživanja pokazuju da su „pokretne oglasne poruke“ osam puta privlačnije ljudskom oku, od statičnih oglasa.
Želite da vaš oglas vidi što veći broj ljudi, a niste sigurni kom mediju i koliki procenat budžeta za oglašavanje poveriti? Po svemu sudeći, inovativno „oglašavanje u pokretu“ ni u kom slučaju nije uzaludno utrošen novac!

Autor: Ivana Parčetić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!