Svi mi koji smo u marketinškoj industriji, bilo da smo iz agencija ili kompanija koje unajmljuju agencije, najčešće imamo za cilj da dopremo do potrošača, kako bi to na kraju optimalno rezultiralo kupovinom našeg proizvoda/usluge. Savremene potrošače, za razliku od nekada, više nije tako jednostavno targetirati, tako da se neretko dešava da naš pristup omaši metu.
Pre svega, koliko god mislili da smo dobri i da kontrolišemo situaciju, da smo postavili strategiju, pripremili sve materijale kako treba, moramo da shvatimo da današnji konzumenti, pre nego što se pretvore u naše potencijalne potrošače, imaju kontrolu nad tim: gde, kad, kako i kome će dopustiti da dopre do njih. Oni danas zapravo traže ili prihvataju određena iskustva svojom, a ne toliko našom voljom. Zato je vreme da prestanemo da „targetiramo“ konzumente, jer to znači da mislimo da i dalje možemo da ih kontrolišemo. Dragi klijenti, istina je da potrošači (ne)targetiraju vas.
Cilj radionice „Ceo svet je supermarket“, koja će biti održana na forumu IZAZOV 2016, jeste da prođemo kroz konkretne savete i ideje kako da povećamo šanse da u trenutku donošenja odluke o kupovini online ili offline, potrošači izaberu vas.
Za Marketing mrežu tekst napisala:
Milena Đorić Gudurić, Client Service Director, Infinity Creative