today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kriza ne sme da bude izgovor za neetično ponašanje

Prvog dana konferencije „The Corporate Communication Experience II“ održana je regionalna panel diskusija na temu „Etike u oblasti komunikacija“, na kojoj su govorili predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) Miloš Đajić, predsednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) Drenislav Žekić, menadžerka za odnose s javnošću i komunikacije kompanije „Coca-Cola“ za Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru Milica Stefanović i menadžerka sektora edukacije u agenciji „Represent communications“ Lana Andrić.
„DSOJ često aktuelizuje pitanje etike. Međutim, veliki broj ljudi koji se bave odnosima s javnošću u Srbiji nisu članovi Društva, pa samim tim smatraju da ih se poštovanje Etičkog kodeksa ne tiče, što predstavlja veliki problem“, rekao je Miloš Đajić tokom svog izlaganja. On je dodao da je pojavom društvenih mreža svako od nas postao medij i neetično ponašanje više nije moguće sakriti. „DSOJ će uskoro pokrenuti pitanje licenciranja struke i svakome ko želi da se bavi ovom strukom biće u interesu da se licence uvedu“, ocenio je Đajić.
Međutim, Drenislav Žekić, ipak, smatra da je danas veoma teško biti etičan kako u PR struci, tako i u novinarstvu, jer loše vesti prodaju novine.
Milica Stefanović rekla je, tokom panel diskusije, da svako neetično ponašanje, pre ili kasnije, mora dovesti do pada reputacije kompanije, kao i da sami stručnjaci u obasti komunikacija moraju da znaju koji su to standardi odgovornog poslovanja, ali i da ukazuju na greške. „Kriza ne sme da bude izgovor za neetičko ponašanje. Teško je, ali ipak kompanije, agencije i pojedinci upravo u vreme krize treba da vode računa o principima i time održe nivo profesije“, navela je Stefanović.
Sa time se složila i Lana Andrić koja je dodala da je u Kodeksu jasno navedeno šta je ispravno ponašanje, a šta ne, kao i da svako kršenje principa može da ugrozi kako klijenta, tako i samu agenciju. „Greške ostaju. One se pamte. Ako ste odlučili da posle krize promenite profesiju, onda se sada slobodno igrajte sa etikom“, zaključila je Lana Andrić.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!