today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kreirajte film preko neta

Nedavno je u domaće bioskope stigao film „Čelično nebo” koji je predvodnik novog talasa u kojem internet zajednica ima značajan uticaj na stvaranje filma. Svi zainteresovani za ovaj film su putem sajta wreckamovie.com mogli da određuju razne stvari u filmu od imena likova do same radnje.
Do sada je bilo nekoliko sličnih ideja i projekata, ali je film „Čelično nebo” prvi igrani film koji je rađen u kolaboraciji između producenata i fanova. Sajt Wreckamovie.com je internet platforma napravljena kako bi olakšala stvaranje filmova i omogućila filmskim radnicima da budu što efektniji. Osnovala ga je grupa finskih studenata još pre sedam godina kada su snimili parodiju na „Zvezdane staze”, koja može besplatno da se skine sa interneta. Za kratko vreme su postali popularni među brojnih filmskim entuzijastima i dizajnerima koji su se nudili da besplatno urade neki deo filma. To je bio početak rađanja sajta koji će izrasti u veliku internet zajednicu.
Sajt funkcioniše na veoma jednostavan način. Korisnik treba da se (besplatno) registruje kako bi imao pristup svim opcijama sajta. Poenta je što neko postavi ideju kako želi da napravi film, nakon čega se ostali članovi zajednice uključuju s predlozima i drugim vidom pomoći poput pravljenja efekata ili čak snimanja određenih scena. Tako se došlo do prvog dugometražnog filma „Čelično nebo”. Filmska ekipa je bila u direktnom kontaktu sa preko 200.000 fanova na nedeljnoj bazi. Autori su od početka snimanja aktivno sarađivali sa svojom publikom i fanovima na svim nivoima, od sadržaja do finansiranja i reklamiranja.
Budžet filma je skupljen uz pomoć producentskih kuća, ali i od pomenute internet zajednice. Oni su uz pomoć onlajn prodaje i priloga fanova skupili preko oko milion evra. Ista ta zajednica je mnogo odradila i na reklamiranju filma, pa su tako društvene mreže, ali i razni internet sajtovi bili puni informacija o ovom projektu.

Izvor: 24sata

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!