today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kreativnost za džeparac!

Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd, učestvovala je na ovogodišnjem Eurobest festivalu kao jedini predavač iz Srbije. Njena tema “Kreativnost za džeparac” privukla je veliki broj posetilaca, pripadnika kreativne industrije koji su se ove godine okupili u belgijskom gradu Antverpenu.

Šta je bila tema vašeg predavanja? Kako su ljudi reagovali?
Tema predavanja bila kreativnost je u uslovima ekstremno niskog buždeta i istraživala je tezu da su ograničenja zapravo najveći prijatelj kreativnosti. Kroz nekoliko nagrađenih kampanja naše agencije McCann Beograd, kao i agencija McCann Skopje i McCann Bukurešt provela sam publiku kroz realnost i izazove našeg osobenog kreativnog metoda koji za budžet ima uglavnom sume koje su veoma slične džeparcu.
Kada oko vas nisu holividski budžeti i poznate ličnosti, kada dolazite iz male zemlje sa Balkana jedino što vam preostaje je da se ne predate, nego da vidite šta ćete da uradite sa tim što imate i da se potrudite da vaša priča ugleda svetlo dana. Reakcije ljudi su išle od apsolutnog prepoznavanja tematike od kolega sa ove strane sveta do tipičnih komentara poput: “Ali klijentu je veoma teško prodati nešto tako hrabro” koji su dolazili od kolega sa razvijenijih evropskih tržišta.

Kako vam se čini kvalitet nagradjenih radova? Da li se neki posebno izdvojio?
Nagrađeni radovi su pravedno nagrađeni. Inspirativni, u službi ljudi, odgovarajući na istinske potrebe.

Vaše kolege iz McCann Bukurešta osvojile su značajne nagrade. U čemu je njihova tajna?
McCann Bukurešt je slobodno možemo reći jedna od najuzbudljivijih evropskih agencija, čija je tajna u decenijskoj posvećenosti kreativnosti, predanom radu, partnerskom odnosu sa klijentima i rešenosti da se bude rame u rame sa najboljima.

Da li naši lokalni i regionalni festivali mogu da se porede sa svetskim festivalima kao sto je Eurobest?
Golden Drum je tipični evropski festival u malom, Balcannes je mesto radosti i opuštanja, a Kaktus je u prvoj godini postojanja zakoračio u pravo dvorište. Nekoliko predavača sa Eurobest-a mogli smo da čujemo i na lokalnim i regionalnim festivalima, tako da možemo reći da smo svi u istom krugu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!