Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Nakon što su čak i late adopteri usvojili snažne trendove od pre nekoliko godina, a pre svega digital, i isprobali u praksi po barem nekoliko ideja na ovu temu, trendovi koji nam sada predstoje baziraće se na kvalitetu kao uslovu konkurentnosti u ovim oblastima – kako biti najinovativniji u digitalu ili najuspešniji u kreativnoj i, pre svega, smislenoj integraciji digitala u sveukupnu komunikaciju. Publika će biti sve digitalno-pismenija, sve kontekstualno i estetski svesnija, i neki standardi koji su do juče smatrani prestižom, sada će postati zahtevani default. Uz sve to, kreativnost nikada ne izlazi iz mode, a drugi trendovi koje je potrebno uhvatiti ovog proleća su: „smartfonizacija“ digitalnog sadržaja, kvalitet i prenosivost informacija uz precizno targetiranje, korisnost sadržaja u sve stresnijim i ekonomski izazovnijim vremenima, a za Millennials generaciju i čak njihove naslednike – sve što im pomaže da na društvenim mrežama izgledaju bolje ka svojoj sopstvenoj publici.“ Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group
„Kontinuirana edukacija i unapređenje odnosa između agencija i klijenata, i zajednički rad na ostvarenju definisanih ciljeva – tržišno učešće, prodaja, brand awareness. U tom kontekstu posebno ističem neuromarketing, koji će biti dominantan trend u oblasti komunikacija, marketinga i prodaje i u narednih 10 do 20 godina.“ Dejan Ranđić, generalni direktor, DNA Communications
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/