Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kreativnost nikada ne izlazi iz mode!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

„Nakon što su čak i late adopteri usvojili snažne trendove od pre nekoliko godina, a pre svega digital, i isprobali u praksi po barem nekoliko ideja na ovu temu, trendovi koji nam sada predstoje baziraće se na kvalitetu kao uslovu konkurentnosti u ovim oblastima – kako biti najinovativniji u digitalu ili najuspešniji u kreativnoj i, pre svega, smislenoj integraciji digitala u sveukupnu komunikaciju. Publika će biti sve digitalno-pismenija, sve kontekstualno i estetski svesnija, i neki standardi koji su do juče smatrani prestižom, sada će postati zahtevani default. Uz sve to, kreativnost nikada ne izlazi iz mode, a drugi trendovi koje je potrebno uhvatiti ovog proleća su: „smartfonizacija“ digitalnog sadržaja, kvalitet i prenosivost informacija uz precizno targetiranje, korisnost sadržaja u sve stresnijim i ekonomski izazovnijim vremenima, a za Millennials generaciju i čak njihove naslednike – sve što im pomaže da na društvenim mrežama izgledaju bolje ka svojoj sopstvenoj publici.“ Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group

 

Dejan Randjic„Kontinuirana edukacija i unapređenje odnosa između agencija i klijenata, i zajednički rad na ostvarenju definisanih ciljeva – tržišno učešće, prodaja, brand awareness. U tom kontekstu posebno ističem neuromarketing, koji će biti dominantan trend u oblasti komunikacija, marketinga i prodaje i u narednih 10 do 20 godina.“ Dejan Ranđić, generalni direktor, DNA Communications

 

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!