Kreativne vijuge ne rade? Evo saveta…

Kreativne vijuge ne rade? Niste raspoloženi za rad? Kampanjac ste po prirodi? Možda vam pomogne ovaj jednostavan savet dizajnera Petera Stylianoua, a koji je objavio na blogu Creativepoola.

Da li ste znali da je tokom poslednjih deset godina prosečno trajanje pažnje opalo sa 12 minuta na 3 do 5 minuta, i nastavlja da pada iz godine u godinu. Takođe, u posljednjih 30 godina odugovlačenje i kampanjstvo učetvorostručilo se (više od 20% ljudske populacije su kampanjci).

Englezi za kampanjstvo koriste reč procrastination, čije značenje je raditi nešto sporo ili kasno, odlagati rad na nečemu za kasnije jer to ne želite raditi, jer ste lenji i slično.

Kao i mnogi drugi dizajneri Stylinaou je shvatio da je veliki kampanjac pa mu je trebala promena, izazov. Odlučio je stvoriti mini-ciljeve i rokove kako bi ga držali na pravom putu. Tako je osmislio ovu zabavnu igru koju je odlučio podeliti sa drugima. Umesto odugovlačenja sa neproduktivnim stvarima (društveni mediji, igrice i sl.) odlučio je biti produktivniji, a ipak neobavezan, pa se zapitao:

„Zašto ne bih pravio po jedan logo na dan, kako bi odagnao kampanjstvo! Jasno mi je da bi potreba za kampanjstvom mogla da se pojavi i više od jednom dnevno, ali barem pokušajte dva puta nedeljno i vidite kako vam ide. Napravite izazov za sebe, nađite neki brief i napravite logo od nule … za manje od sat vremena…“ Njegova igra i rok od sat vremena uključuje čitav proces, od brainstorminga, grubog skiciranja pa do finalizacije logotipa. Nema tu takmičenja. Jedina osoba koja vam može „suditi“ ste vi sami.

„Ne zaboravite da vi kontrolišete kvalitet vašeg rada i način na koji se nosite sa svojim klijentima i vremenom. Ova zabavna igra cilja na ljude koji žele da izgrade samopouzdanje, veštine i lični portfolio. Pa zašto ne.“ Peter navodi da vam je za ovu igru potrebno:

a) Papir, olovka i PC(tablet za crtanje je također opcija)
b) Uradite logo za manje od sat vremena.
c) Jedan od najlakših načina da pronađete ‘pravi’ brief na web stranicama za zapošljavanje. Ne morate da se prijavite na konkurs.

Peter također poziva dizajnere da od ovoga naprave masovnu igru, pa čak i trend. „Kao što sam ranije naveo, ovo je nešto zabavno što može približiti dizajnere. Ova vežba takođe gradi njihovo samopouzdanje i veštine. Na primer svaki dan jedan dizajner može sastaviti brief, i svi ostali dizajneri će pokušati završiti logo. Ja sam ovaj mesec bio zauzet, ali sam uspeo „odugovlačiti“ pet puta, što znači da je nastalo pet novih logotipa!“

Ceo tekst pročitajte na creativepool.com


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari