Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kreativci ne vole da rade za ženske brendove!

SVET – U New Yorku je ove godine osnovana kreativna agencija Joan, sa vrlo specifičnim ciljem: pružiti klijentima fleksibilniji pristup marketingu tako što će direktorke Jaime Robinson i Lisa Clunie biti okružene rotirajućom grupom kreativaca i ljudi iz produkcije, kako bi se svakom klijentu pružile prilagođene usluge na tržištu, a koje postaje sve više orijentisano na pojedinačne projekte. General Mills je prvi klijent agencije.

Joan je takođe relativno jedinstvena agencija po tome što je vode dve žene, a u njenoj misiji se navodi da su naziv agencije „inspirisale sve Joane kroz istoriju koje su donele velike promene u svetu.“

„Svi mi u kreativnoj industriji u rad unosimo svoja lična iskustva – to je ono odakle dolaze naši kreativni sokovi. Ali ja smatram da se nedovoljno energije ulaže u rad za žene. To je tužno, jer kada u agenciju dođe neki brief za neki ženski brend, većina kreativaca zbriše. Kao neko ko je vodio dva kreativna sektora u velikim agencijama, mogu reći da je teže uveriti ljude da rade na ženskim nego na muškim brendovima. Često postoji strah da rad neće ispasti dobar jer je tendencija da se ide više konzervativno. Pogledajte bilo koji dnevni TV program: To su ili oglasi za lepe ljude, ili oglasi za ljude koji nešto čiste“, rekla je Jaime Robinson za AdWeek.

Prema njenim rečima, samo 20 do 25 odsto našeg rada je usmereno prema ženama, a 75 odsto je usmereno ka generalnom tržištu. „Ali uzbuđeni smo zbog mogućnosti da unapredimo ovu vrstu posla. Naša ideja je da okupimo najrazličitiju grupu kreativnih umova koje možemo naći, i usmerimo ih na bilo koju publiku.“

Ceo intervju pročitajte na portalu AdWeek.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!