today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kreativci bi se odrekli slobode zbog kompanija Nike, Apple i NASA-e

SVET – Šta NASA, Netflix, Nike, New Yorker i New York Magazine imaju zajedničko osim istog početnog slova naziva? Druga anketa Working Not Working, networking platforme talenata kreativne industrije, pokazala je da su to kompanije zbog kojih bi svaki „freelance“ kreativac odrekao svoje slobode i postao deo njihovog radnog kolektiva.

Nadovezujući se na prvu prošlogodišnju anketu, nova je među članovima istražila koje bi ih kompanije mogle „naterati“ da se odreknu svog nezavisnog životnog stila. Inače, članovi ove platforme rade na raznim pozicijama uključujući umetničke direktore, copywritere, dizajnere, programere, ilustratore, producente, reditelje i fotografe.

Čak 80 odsto njih su freelanceri, a 20 odsto ih radi puno radno vreme. Učesnici tačnije 610 njih, imenovalo je 195 kompanije, od čega je njih 65 najviše puta ponovljeno među ispitanicima. Nimalo ne iznenađuje činjenica da je u tih 65 ušlo čak 14 reklamnih agencija. Ostatak dolazi iz različitih industrija u rasponu od zabave, igre, proizvodnje, izdavaštva – čak i avio industrije pa je na primer NASA dwo ovog popisa već drugu godinu za redom. Ostali koji su se drugi put našli na ovoj lestvici su Apple, 72andSunny, Nike, Droga5, Ideo, Wieden & Kennedy, Tesla, Buzzfeed, Disney, Red Bull, BBDO, BBH, Cartoon Network i The New Yorker.

Pridošlice na lestvici su Netflix, New York magazine, Supercell, Vice, Vans, National Geographic i Blizzard Entertainment. Među gornjih 65, industrije koje se pokazale kao najpoželjnije, bile su oglašavanje i dizajn, svaka zastupljena sa 22 odsto, slede mediji, a zatim zabava i tehnologija. Jedan od iznenađujućih podataka jeste činjenica da više od polovine ispitanika, tačnije njih čak 52 odsto tvrdi kako bi radije radili za veće kompanije koje imaju 1000 ili više zaposlenih.

Izvor: poslovni.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!