today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Korporativne komunikacija i Big data!

Jedno od nedavnih istraživanja, koja redovno sprovodi i publikuje renomirani European Communication Monitor (ECM), pokazalo je da stručnjaci iz oblasti komunikacija u projekcijama razvoja komunikacionih disciplina na prvo mesto stavljaju korporativne komunikacije, dajući im prednost u odnosu na interne komunikacije, komunikacije promena, marketing, CSR i krizne komunikacije.

Očigledno, ispitanici smatraju da jedino potpuni uvid i kontrola nad komunikacijama obezbeđuju korporacijama da delaju i nastupaju govoreći „jednim glasom“, koherentno i etično što je, u krajnjoj instanci, doprinos očuvanju reputacije kao najznačajnije vrednosti jedne kompanije.

Čvrst ram za komunikaciju korporacija postaje presudno važan u uslovima kada se umnožavaju i podaci i sredstva komunikacije i komunikacioni kanali. Posebno u domenu obrade povratnih informacija, a korporativna komunikacija je dvosmerna komunikacija, par excellence.

Poslovanje kompanija i njihovo korporativno komuniciranje neraskidivo su povezani. Novi pojam: BIG DATA, označava velike i kompleksne setove podataka velikog obima kod kojih tradicionalne aplikacije za obradu podataka nisu primenljive. Suština je u tome da se u moru dostupnih podataka, detektuju samo oni relevantni za poslovanje i komunikaciju kompanija. Kvalitetna i brza analiza relevantnih podataka put je do dobrih poslovnih odluka, time i do uspešne korporativne komunikacije. Posebno kada je u pitanju predviđanje i sprečavanje negativnih posledica koje mogu da nastupe i u poslovnom i u komunikacijskom smislu. Za sve navedeno potrebna je primena novih metoda, čiji ubrzani razvoj je u toku.

Najbolja ilustracija aktuelnog trenutka nalazi se, takođe, u istraživanju pomenutog ECM sprovedenog tokom 2016. godine. Od 2.710 ispitanika, stručnjaka iz oblasti komunikacija iz 43 zemlje, 70% smatra da će BIG DATA promeniti komunikacije. Na žalost, istraživanje pokazuje i da mali broj ispitanih uopšte razume ovu temu.

Za uspešnu korporativnu komunikaciju potrebno je precizno sagledati i držati pod kontrolom sve elemente korporativnog miksa, od grafičke knjige standarda do sofisticiranih strategija tržišnih i PR komunikacija. Shodno navedenom, uspešno upravljanje korporativnom komunikacijom zahteva dobru organizaciju, jasne nadležnosti komunikacionih timova unutar kompanije, kvalitetne analize podataka, automatizaciju procesa obrade podataka, brze reakcije i… posvećenost detaljima i pored velike količine podataka koje emitujemo i kojima smo izloženi.

Sektor za korporativne komunikacije, formiran na nivou korporacije, odgovoran je za stvaranje jedinstvenog stila komuniciranja za sve organizacione delove korporacije. Više o ovoj temi polaznici Londonske škole za odnose s javnošću moći će da čuju na predavanju Ivana Vučkovića, menadžera produkcije Delta Holdinga.

Izvor: Nova Energija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!