Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Konkursi za dizajnere i fotografe

Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti poziva na učestvovanje na Međunarodnoj izložbi grafičkog dizajna i vizuelnih komunikacija „Zgraf 11“, koja će se održati od 15. marta do 5. aprila ove godine u Zagrebu. Prijave radova za oba dela izložbe primaju se do 31. januara. Odabrani radovi biće izloženi na izložbi i predstavljeni u katalogu festivala. Više o konkursu i prijavni formular možete pronaći OVDE.

Epson međunarodne nagrade za panoramsku fotografiju dodeljuju se fotografima (amaterima i profesionalcima) iz svih zemalja sveta. Prijave se mogu slati za tri kategorije: otvorena kategorija – za profesionalne fotografe, amatere i studente fotografije, amaterska kategorija – za amatere i studente fotografije, VR/360 kategorija – za profesionalne fotografe, amatere i studente fotografije. Kotizacija se kreće od 18 američkih dolara po slici i zavisi od kategorije za koju se šalje, a posle 20. aprila biće viša. Rok za prijave je 28. april ove godine. Više informacija OVDE.

Objavljen je konkurs za izradu idejnog rešenja za Paviljon arhitekture u organizaciji časopisa „Arhitekton“. Konkurs je internacionalnog karaktera i otvoren do 6. aprila ove godine. Pobednički rad biće nagrađen novčanom nagradom u iznosu od dve hiljade evra. Više o konkursu i uslovima za prijavu OVDE.

 

 

Raspisan je konkurs za studente Fakulteta primenjenih umetnosti „Mladi Kreativni Chevrolet” za 2012. godinu. Na polju mode, fotografije, video radova i vizuelnih umetnosti, ovogodišnja tema konkursa stavlja naglasak na Chevroletov noseći slogan kampanje – „Make it happen“. Za sezonu 2012. studenti mode pozvani su da dizajniraju modnu kombinaciju za putovanje njihovih snova. Bez obzira koja je destinacija u pitanju, cilj je da se prikaže idealno iskustvo putovanja kroz modu. Fotografi treba da obuhvate suštinu poruke u samo jednom snimku, fokusirajući se na opšte osećanje obećanja. Stručnjaci za vizualne umetnosti imaju zadatak da naprave jedinstven i upečatljiv dizajn specijalne serije majica i dukseva sa kapuljačom, koje prikazuju Chevroletov stav i dinamičnost. Studenti video produkcije prirediće video koji će inspirisati gledaoce da reaguju i ostvare nešto novo u njihovim životima. Svi evropski pobednici dobijaju pored novčanih nagrada i ekskluzivno radno iskustvo iza scene, sa uglednim međunarodnim umetnicima i stručnjacima. Nakon registracije školskih ustanova, studenti će biti pozvani da podnesu svoje projekte do 1. aprila ove godine. Više informacija OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!