today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Konkursi za dizajnere i fotografe

Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti poziva na učestvovanje na Međunarodnoj izložbi grafičkog dizajna i vizuelnih komunikacija „Zgraf 11“, koja će se održati od 15. marta do 5. aprila ove godine u Zagrebu. Prijave radova za oba dela izložbe primaju se do 31. januara. Odabrani radovi biće izloženi na izložbi i predstavljeni u katalogu festivala. Više o konkursu i prijavni formular možete pronaći OVDE.

Epson međunarodne nagrade za panoramsku fotografiju dodeljuju se fotografima (amaterima i profesionalcima) iz svih zemalja sveta. Prijave se mogu slati za tri kategorije: otvorena kategorija – za profesionalne fotografe, amatere i studente fotografije, amaterska kategorija – za amatere i studente fotografije, VR/360 kategorija – za profesionalne fotografe, amatere i studente fotografije. Kotizacija se kreće od 18 američkih dolara po slici i zavisi od kategorije za koju se šalje, a posle 20. aprila biće viša. Rok za prijave je 28. april ove godine. Više informacija OVDE.

Objavljen je konkurs za izradu idejnog rešenja za Paviljon arhitekture u organizaciji časopisa „Arhitekton“. Konkurs je internacionalnog karaktera i otvoren do 6. aprila ove godine. Pobednički rad biće nagrađen novčanom nagradom u iznosu od dve hiljade evra. Više o konkursu i uslovima za prijavu OVDE.

 

 

Raspisan je konkurs za studente Fakulteta primenjenih umetnosti „Mladi Kreativni Chevrolet” za 2012. godinu. Na polju mode, fotografije, video radova i vizuelnih umetnosti, ovogodišnja tema konkursa stavlja naglasak na Chevroletov noseći slogan kampanje – „Make it happen“. Za sezonu 2012. studenti mode pozvani su da dizajniraju modnu kombinaciju za putovanje njihovih snova. Bez obzira koja je destinacija u pitanju, cilj je da se prikaže idealno iskustvo putovanja kroz modu. Fotografi treba da obuhvate suštinu poruke u samo jednom snimku, fokusirajući se na opšte osećanje obećanja. Stručnjaci za vizualne umetnosti imaju zadatak da naprave jedinstven i upečatljiv dizajn specijalne serije majica i dukseva sa kapuljačom, koje prikazuju Chevroletov stav i dinamičnost. Studenti video produkcije prirediće video koji će inspirisati gledaoce da reaguju i ostvare nešto novo u njihovim životima. Svi evropski pobednici dobijaju pored novčanih nagrada i ekskluzivno radno iskustvo iza scene, sa uglednim međunarodnim umetnicima i stručnjacima. Nakon registracije školskih ustanova, studenti će biti pozvani da podnesu svoje projekte do 1. aprila ove godine. Više informacija OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!