today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikacijski laboratorij predstavlja novu uslugu Crisis Simulation

REGION – Agencija Komunikacijski laboratorij, u partnerstvu sa nemačkom agencijom Ewald & Rössing, predstavlja Crisis Simulation. jedinstvenu uslugu na regionalnom tržištu koja može pomoći organizacijama u uspešnom upravljanju kriznim situacijama, kao i proceni timova za pripremljenost na krizu.

Poznata je izjava Warrena Buffeta kako je potrebno 20 godina da se izgradi reputacija, a samo pet minuta da se uništi, zato je kvalitetna i pravovremena priprema za potencijalne krizne situacije nešto o čemu svaka organizacija treba unapred da razmišlja.

Povodom predstavljanja nove usluge, odnosno alata za trening krize koja se može održati uživo, virtuelno ili hibridno, Manuela Šola, direktorica agencije Komunikacijski laboratorij ističe: „Kao agencija s dugogodišnjim iskustvom na tržištu, svesni smo reputacijskog i poslovnog rizika koji predstavlja svaka kriza, bila ona uzrokovana internim ili eksternim faktorima. Kvalitetno upravljanje krizom počinje u fazama planiranja, identifikacijom potencijalnih problema te mogućih ishoda kako bi se minimizirala šteta i negativne posledice za stejkholdere i organizaciju. Simulacija krize i vežbanje fiktivnih scenarija mogu da pripreme organizacije za uspešno upravljanje krizom. Jer nije pitanje hoće li se kriza dogoditi, nego kad će se dogoditi i koliko uspešno će organizacija upravljati njome. Usluga Crisis Simulation namenjena je organizacijama koje i za vreme neočekivanih, jako zahtevnih i neizvesnih situacija žele da postupe odgovorno prema svim svojim javnostima i zaštite svoje poslovanje.“

Crisis Simualtion namenjen je svima koji žele da se što kvalitetnije pripreme za uspešno upravljanje krizom; prvenstveno je koristan top menadžmentu, komunikacijskim stručnjacima i donosiocima odluka. Trening je ujedno i alat za procenu i spremnost tima na upravljanje krizom kao i proveru funkcionalnosti postojećeg priručnika za krizne situacije.

Iako većina organizacija i danas pripremu za kriznu situaciju doživljava kao luksuz koji podrazumeva dodatno vreme, novac i angažman, jedna od prednosti ovog treninga jeste da ne oduzima puno vremena. U relativno kratkom periodu od par sati pruža pojedincima i timovima mogućnost uvida u načine nošenja s neočekivanim, kriznim i stresnim situacijama. Na kraju procesa, korisnici dobijaju detaljan izveštaj u kojem se analizira učinak treninga s obzirom na postavljene ciljeve te se jasno definišu prednosti i slabosti tima te oblasti u kojima postoji prostor za razvoj.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!