REGION – Nakon što je prošle godine obeležila prvih, uspešnih deset godina rada, ove godine agencija Abrakadabra odlučila je i upotpunosti okrenuti novu stranicu. Tako od danas agencija deluje pod nazivom Komunikacijski laboratorij, a novo ime prati svež vizuelni identitet sa kojim kreće u sledeće razdoblje delovanja.
Manuela Šola, direktorka i vlasnica Komunikacijskog laboratorija rekla je: “Današnje tržište odnosa s javnošću nameće integraciju usluga te spoj tradicionalnih i inovativnih alata kao imperativ u upravljanju brendovima. Mi smo kao agencija uvek bili među prvima koji smo primenjivali nova saznanja u svom delovanju, a ovaj put to isto radimo u okviru agencije. Takođe, ovo nije prvi put da to radimo. Pre pet godina smo tako prepoznali tendenciju odabira agencija koje su regionalno prisutne, pa smo u skladu s tim otvorili kancelariju u Srbiji. Taj potez pokazao se sjajnim pa tako intenzivno radimo na daljem širenju.”
Šola kaže da promene neće stati ovde, pa i bliska budućnost nosi velike pomake. Osim usmerenja na Srbiju, ove godine agencija dalje širi svoje delovanje u regionu pa do trećeg kvartala planira otvoriti vrata kancelarije u Sloveniji i time se dodatno otvoriti prema okolnim tržištima.
Za više informacija o Komunikacijskom laboratoriju www.komunikacijskilaboratorij.com.