Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Komunikacija predstavlja vitalan deo poslovanja neke kompanije

Jelena Ivanović, izvršna direktorka International Advertising Association Srbija (IAA Srbija) govori o predstojećoj konferenciji PR ARENA International, šta ona znači sudentima u regionu, ali i koliko je važno kvalitetno komuniciranje za uspeh neke kompanije.

Šta za Vas predstavlja mogućnost da studentima prenesete znanje na PR ARENI International?
Za mene je susret sa mladim ljudima prilika ne samo da njima prenesem svoja znanja i iskustva, već i prilika da ja mnogo naučim. Iako sam generacijski zapravo bliska ovim ljudima, mislim da njih treba pažljivo slušati, razgovarati jer se tu kriju odgovori na mnoga pitanja. Pre svega, odgovor na pitanje ko su oni koji će se u ne tako dalekoj budućnosti baviti komunikacijama, kakvo im je obrazovanje, na koji način razmišljaju, kako percipiraju struku, u čemu su dobri, u čemu ne tako dobri. Na taj način se na budućnost može veoma uticati, ali i pokazuje briga za nju. Teško je promovisati komunikaciju i njenu važnost ukoliko međusobno, unutar struke i sa onima koji dolaze poslije nas, ne radimo to na odgovarajući način. Poslije nas „ne dolazi potop“.

O čemu ćete tačno pričati na PR ARENI International?
Moja prezentacija nosi naziv FIRM BUT FRIENDLY. Fokus je na specifičnosti komuniciranja jedne strukovne asocijacije i to kako sa članstvom, tako i sa drugim javnostima. Ako ste udruženje koje okuplja profesionalce u oblasti marketinških komunikacija, vaša komunikacija bi trebalo da bude ogledalo vaših proklamovanih ciljeva i utvrđenih standarda. „Šuster ne sme da ima loše cipele“ – takav stav je loše opravdanje. Trudiću se da iznesem što više primjera iz naše prakse kroz projekte koje smo pokretali i koje i dalje pokrećemo. Jedan deo prezentacije ću posvetiti Sekciji mladih profesionalaca u okviru IAA Srbija. Čini mi se da će kroz taj dio publika, mladi ljudi, moći najbolje da se identifikuju i na taj način dobro razumiju šta je IAA i na koji način funkcioniše.

Koliko je bitno održavanje jedne ovakve konferencije kako za za studente tako i za struku?
Organizovanje ovakvog događaja predstavlja napor da se neke stvari unaprede, da se kroz razmenu znanja i informacija stekne bolji uvid u situaciju, ali i definišu pravci budućeg rada svih nas. Ja to tako posmatram. Važno je da budemo što bolje informisani, da se edukujemo, da pokazujemo želju za napredovanjem. U našoj struci to nije pitanje volje, već neophodnost.

Koliko je bitno kvalitetno komuniciranje za uspeh poslovanja?
Po ovom pitanju, ja sam prilično isključiva. Ne mogu ni da zamislim pojedinca/kompaniju koja uspešno posluje, a neuspešno komunicira. To jednostavno isključuje jedno drugo, jer komunikacija nije odvojeni deo poslovanja, izolovan sistem koji funkcioniše tamo negde… Komunikacija bi trebalo da predstavlja važan deo poslovanja, slobodno mogu da kažem jedan od vitalnih.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!