today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kompanije u Srbiji prvi put pozvane na pitch!

DNA Communications i Srpska asocijacija menadžera (SAM) pokreću projekat „We Got You in a Pitch“, sa ciljem da ukažu na važnost promocije kompanije kao poželjnog poslodavca kroz njene korporativne vrednosti. Ovim povodom biće raspisan konkurs na koji mogu da se prijave sve kompanije kojima je komunikacija korporativnog brenda važna, a najbolja kao nagradu dobija employer branding kampanju.

„Sve kampanje koje smo realizovali tokom 2014. i 2015. bile su usmerene na promociju proizvoda, usluga, akcija, popusta i sličnih ponuda. Međutim, za to vreme nije bilo nijedne isključivo korporativne kampanje, jer su one ili potpuno zapostavljene ili su u senci komunikacije kojoj je cilj prodaja. Upravo zato smo se odlučili na ovaj korak u kom ćemo podići nivo korporativnih komunikacija u zemlji“, rekli su iz agencije DNA Communications.

Ovaj stav podržava i Srpska asocijacija menadžera, iz koje izjavljuju: „SAM već godinama radi na promociji najboljih poslovnih praksi i onih kompanija koje su prepoznate kao dobri poslodavci, čime doprinosimo i unapređenju poslovnog ambijenta u Srbiji. Iskustvo je pokazalo da je za uspeh kompanije od neprocenjive važnosti njen odnos prema zaposlenima i kakvu poruku šalje sadašnjim i budućim kadrovima, posebno mladim, a samim tim i potencijalnim klijentima i partnerima.“

Kako bi učestvovale na konkursu, dovoljno je da zainteresovane kompanije u svojoj prijavi opišu vrednosti svog korporativnog brenda, zašto je rad kod njih jedinstveno iskustvo, kao i da predstave željenu poziciju svog employer branda. Argumenti bi trebalo da se zasnivaju na benefitima koje poslodavac daje svojim zaposlenima, pregledu aktivnosti na ovom polju koje su realizovane do sada, kao i ciljevima koje kompanija želi da postigne u korporativnoj komunikaciji.

Žiri koji se sastoji od profesionalaca iz oblasti komunikacija i menadžmenta, odlučiće koja kompanija je najadekvatnije odgovorila na zadatak i proglasiti pobednika do 15. decembra. Petočlani žiri čine Stanka Pejanović, predsednik UO SAM i generalni direktor kompanije Gorenje; Jelena Bulatović, izvršni direktor SAM-a; Tamara Vlastelica Bakić, docent FON-a; Dejan Ranđić i Jelena Uzelac Vasić iz agencije DNA Communications.

Više informacija o projektu, kao i kontakt-forma za slanje prijave, nalazi se na web adresi dna.rs/pitch. Rok za slanje prijava je 7. decembar.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!