Kompanija PepsiCo, ove godine, generalni je sponzor projekta Mark Awards 2022. Kako navode u kompaniji, Mark Awards jedan je od najperspektivnijih i najvažnijih projekata za razvoj tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, pa samim tim i unapređenja položaja marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama.
„Kompanija PepsiCo, kao jedan od globalnih lidera u proizvodnji hrane i pića, jako puno fokusa stavlja na razvijanje talenata i različitih fukcija u okviru organizacije. Shodno tome prirodno je bilo da se veže za Mark Awards priznanje koje promoviše marketing i komunikacijske stručnjake koji su ključni u postavljanju dugoročne strategije i građenje i čuvanja imidža kompanije, ali i brendova. Mark Awards je važan jer daje značaj pojedincima koji su obično u senci uspešnih projekata, koji neguju kolegijalni i partnerski odnos, oni su kreativni i strastveni, motivišu, a sa druge strane daju primer mladim talentima iz ove oblasti ali i šire. Priznanje kolega i poslovne javnosti je najkredibilnije i najznačajnije za unapređenje i razvoj struke“, rekla je Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, PepsiCo.
„Cilj Mark Awards priznanja jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji. Veliko hvala kompaniji PepsiCo što je prepoznala potencijale i značaj projekta Mark Awards, ali i što, godinama, aktivno doprinosi razvoju marketinške industrije u našoj zemlji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Nakon veoma uspešnog prvog izdanja Mark Awards, i ove godine, Marketing mreža dodeliće priznanja stručnjacima iz kompanija koji su odbacili stare načine poslovanja i odlučili da budu drugačiji. Stručnjacima koji su odabrali da budu izvanredni i da se izdignu iznad kulture istovetnosti – izuzetnim rezultatima. Mark Awards nastavlja da nagrađuje pojedince za lične poslovne i profesionalne uspehe, koji svojim radom ostavljaju zvezdani trag na tržištu, koji su zvezde vodilje u poslu i koji zajedno sa drugim sjajnim zvezdama formiraju najsjajnija sazvežđa, svima vidljiva na ovom našem poslovnom nebu. Nagradićemo pojedince koji inspirišu, motivišu i podstiču da i sami dosegnemo zvezde, a što ih i čini izuzetnim.
Na konkurs za nagrade Mark Awards mogu da se prijave svi marketing i komunikacijski stručnjaci iz kompanija u Srbiji, koji smatraju da su svojim radom i delima ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Stručnjaci iz kompanija mogu se prijaviti u jednoj od 11 kategorija, lično ili da ih nominuje neko od kolega i saradnika. Nominacije su otvorene do 22. jula na sajtu https://mark-awards.rs/
Pored dodele prestižnih priznanja, Mark Awards će ove godine biti jednodnevni događaj, sa bogatim sadržajem u vidu panela, radionica, think tankova i masterclassova namenjenim predstavnicima kompanija.
Regionalni partner Mark Awards je Porto Montenegro, a projekat su podržali Evoke Group i LUNA\TBWA Beograd. Agencija partner je Ovation BBDO.