today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koliko ste (ne)zadovoljni na poslu?

Nakon uspeha koji je doživeo Stethoscope, alat namenjen kompanijama za istraživanje i analizu zadovoljstva i angažovanosti njihovih zaposlenih, Degordian je poslednjih meseci radio na razvoju njegove ekstenzije.

Upoznajte My Stethoscope – alat namenjen svakoj osobi koja želi dobiti detaljan uvid u vlastito zadovoljstvo i uporediti svoje rezultate sa drugima. Da, svako može reći “pa ja već znam koliko sam (ne)zadovoljan svojim poslom” i to će biti tačno, no ispunjavanjem ovog upitnika, koji je nastao u saradnji sa psiholozima iz Business Psychology Laba i uz smernice Degordianovih HR-ovaca koji imaju godine iskustva u praksi, osoba dobija uvid u nivo vlastitog zadovoljstva kroz nekoliko dimenzija koje prate i HR odeljenja. Da bi neko pristupio My Stethoscope upitniku, nije potrebno da poslodavac koristi Stethoscope za kompanije, a rezultati koji se dobiju ispunjavanjem odnose se upravo na pojedinca.

Kako funkcioniše My Stethoscope?

Pristupanjem stranici prvo se ispunjavaju osnovni demografski podaci te podaci o zaposlenju – godine staža, industrija, veličina kompanije, te opcionalno i njen naziv. Nakon toga otvara se upitnik koji se sastoji od oko 100 pitanja za čije je ispunjavanje potrebno tek 10ak minuta, a koja ispituju čak 12 dimenzija poput ravnoteže poslovnog i privatnog, rukovođenja, lojalnosti, autonomije te učenja i razvoja.

Nakon obrade podataka, na privatnu mail adresu osobe koja je ispunila upitnik dolazi detaljna analiza svakog odgovora i zadovoljstva kroz navedene dimenzije, i to na skali 0-5, te upoređivanje odgovora s prosekom države i industrije u kojoj radi.

Radi se o istom upitniku koji ispunjavanju i zaposleni kad se njihov poslodavac odluči koristiti Stethoscope kako bi ispitao zadovoljstvo na nivou kompanije, a jedina je razlika što se podaci Stethoscope-a odnose na celu kompaniju, dok My Stethoscope omogućava pojedincu da dobije podatke o sebi. Ipak, individualni odgovori nikad nigde neće biti javno dostupni.

Koji je benefit ispunjavanja upitnika za onog ko ga ispuni?

Svako ko ispuni upitnik, na temelju dobijenih rezultata može bolje detektovati vlastita nezadovoljstva i njihove izvore te na temelju njih doneti i odluku za budućnost svoje karijere. Na primer, rezultati mogu pokazati da je osoba nadprosečno nezadovoljna platom, no da su ocene zadovoljstva platom generalno visoke u industriji u kojoj radi te odlučiti da želi promeniti poslodavca, ali ostati u istoj industriji. I naravno, alat je je besplatan, a odgovori anonimni – koristiće se samo na grupnom nivou za analizu podataka o tržištu i industriji.

Zašto je napravljena ovakva ekstenzija alata?

Na tržištu je aktuelna nikad veća kriza talenta – potreba za stručnjacima svih vrsta veća je od dostupnog talent pool-a, što dovodi do pritiska na zaposlene, neizvesnosti oko radnog mesta, čestih promena unutar sistema i, na kraju, the great resignation-a i velikih fluktuacija unutar kompanija. Koliko god velika ponuda poslova jeste ogroman benefit za svakog radnika, sve je teže donositi prave odluke za svoju karijeru i biti objektivno svestan svog zadovoljstva. Osoba je možda nezadovoljna platom, možda leadership-om, a možda uopšte nije toliko nezadovoljna koliko se čini – dok ne ispuni upitnik, ne dobije detaljnu analizu svojih odgovora te poređenje s tržištem i industrijom.

Baš zbog toga je Degordian hteo napraviti alat koji je potpuno besplatan i svima dostupan, kako bi svakome mogao pomoći da donese najbolje odluke za svoju poslovnu budućnost.

A koji je benefit za Stethoscope?

Cilj razvoja My Stethoscope ekstenizije je prikupljanje što većeg broja odgovora kako bi se dobio što precizniji uvid u stanje zadovoljstva na tržištima i po industrijama. Ti će podaci biti transparentno objavljivani – a dugoročno, želja je kroz navedene aktivnosti poboljšati stanje na tržištu rada i za poslodavce i za zaposlene.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!