today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koliko košta sekund reklame na Super Bowlu?

SVET – Najgledaniji sportski događaj na svetu osim velike borbe na terenu za šampionsku titulu, donosi i takmičenje brendova u tome ko će imati bolju i originalniju reklamu.

Super Bowl će pratiti oko 200 miliona gledalaca, što je za kompanijske gigante bitka za zadržavanje postojećih i pridobijanje novih korisnika. Milionski auditorijum je dovoljan razlog da neki brendovi izdvoje čak i do pet miliona dolara za TV spot od 30 sekundi.

Ova neverovatna cena važi samo za prikazivanje reklame tokom utakmice. Kompletni troškovi koji podrazumevaju snimanje spota, digitalni marketing i sve što prati kvalitetnu kampanju za Super Bowl finale, mogu da dostignu i 30 miliona dolara.

Neke kompanije poput Amazon-a, Colgate-a, PayPal-a i LG-a će prvi put ’učestvovati u finalu’ dok stari igrači nastavljaju tamo gde su stali proteklih godina. Što ne čudi, jer je jedno istraživanje pokazalo da 97% ispitanika voli da gleda reklame tokom Super Bowl-a.

Izvor i foto: BizLife

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!