SVET – Najgledaniji sportski događaj na svetu osim velike borbe na terenu za šampionsku titulu, donosi i takmičenje brendova u tome ko će imati bolju i originalniju reklamu.
Super Bowl će pratiti oko 200 miliona gledalaca, što je za kompanijske gigante bitka za zadržavanje postojećih i pridobijanje novih korisnika. Milionski auditorijum je dovoljan razlog da neki brendovi izdvoje čak i do pet miliona dolara za TV spot od 30 sekundi.
Ova neverovatna cena važi samo za prikazivanje reklame tokom utakmice. Kompletni troškovi koji podrazumevaju snimanje spota, digitalni marketing i sve što prati kvalitetnu kampanju za Super Bowl finale, mogu da dostignu i 30 miliona dolara.
Neke kompanije poput Amazon-a, Colgate-a, PayPal-a i LG-a će prvi put ’učestvovati u finalu’ dok stari igrači nastavljaju tamo gde su stali proteklih godina. Što ne čudi, jer je jedno istraživanje pokazalo da 97% ispitanika voli da gleda reklame tokom Super Bowl-a.
Izvor i foto: BizLife