SVET – Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions svake godine donosi izvor najboljih kreativnih radova koje je industrija komunikacija ponudila u godini iza nas. Agencija Leo Burnett već 31 godinu predviđa pobednike Cannes Lions festivala, a ovo su njihovi favoriti za ovogodišnji festival. Koja kampanja je vaš favorit? Prvih deset kampanja pogledajte OVDE.

P&G Tide “It’s a Tide Ad”; P&G (SAD)

Nike “Breaking2”; Wieden + Kennedy (SAD)

Orange Telecom “Now or Never”; FP7/CAI (Egipat)

KFC “FCK”; Mother (UK)

Palau Legacy Project “Palau Pledge”; Host/Havas (Australija)

National Safety Council “Prescribed to Death”; Energy BBDO (SAD)

EDEKA “The Most German Supermarket”; Jung von Matt (Nemačka)

Downtown Records “Live Looper”; BBDO (SAD)

Audi “Clowns”; Audi (UK)

The Times “JFK – Unsilenced”; Rothco – Accenture Interactive (Irska)


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari