Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Koje kampanje će ove godine osvojiti lavove u Kanu?

SVET – Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions svake godine donosi izvor najboljih kreativnih radova koje je industrija komunikacija ponudila u godini iza nas. Agencija Leo Burnett već 31 godinu predviđa pobednike Cannes Lions festivala, a ovo su njihovi favoriti za ovogodišnji festival. Koja kampanja je vaš favorit? Prvih deset kampanja pogledajte OVDE.

P&G Tide “It’s a Tide Ad”; P&G (SAD)

Nike “Breaking2”; Wieden + Kennedy (SAD)

Orange Telecom “Now or Never”; FP7/CAI (Egipat)

KFC “FCK”; Mother (UK)

Palau Legacy Project “Palau Pledge”; Host/Havas (Australija)

National Safety Council “Prescribed to Death”; Energy BBDO (SAD)

EDEKA “The Most German Supermarket”; Jung von Matt (Nemačka)

Downtown Records “Live Looper”; BBDO (SAD)

Audi “Clowns”; Audi (UK)

The Times “JFK – Unsilenced”; Rothco – Accenture Interactive (Irska)

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!