SVET – Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions svake godine donosi izvor najboljih kreativnih radova koje je industrija komunikacija ponudila u godini iza nas. Agencija Leo Burnett već 31 godinu predviđa pobednike Cannes Lions festivala, a ovo su njihovi favoriti za ovogodišnji festival. Koja kampanja je vaš favorit?

Nike “Nothing Beats a Londoner”; Wieden + Kennedy (UK)

P&G “The Talk”; BBDO (SAD)

Mars NZ – Pedigree “Pedigree SelfieSTIX”; Colenso BBDO (Novi Zeland)

LADBible & Plastic Oceans “Trash Isles”; AMV BBDO (UK)

Burger King “Scary Clown Night”; LOLA MullenLowe (Španija)

Apple HomePod “Welcome Home”; TBWA/Media Arts Lab (SAD)

Snaptivity “Snaptivity App“; R/GA (UK)

IKEA “The Human Catalogue“; IKEA (Singapur)

Cadbury “Mum’s Birthday”; VCCP (UK)

Mars Wrigley Confectionary – Skittles “Exclusive the Rainbow”; DDB (SAD)

(uskoro nastavak…)


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari