SVET – Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions svake godine donosi izvor najboljih kreativnih radova koje je industrija komunikacija ponudila u godini iza nas. Agencija Leo Burnett već 31 godinu predviđa pobednike Cannes Lions festivala, a ovo su njihovi favoriti za ovogodišnji festival. Koja kampanja je vaš favorit? Prvih deset kampanja pogledajte OVDE.
P&G Tide “It’s a Tide Ad”; P&G (SAD)
Nike “Breaking2”; Wieden + Kennedy (SAD)
Orange Telecom “Now or Never”; FP7/CAI (Egipat)
KFC “FCK”; Mother (UK)
Palau Legacy Project “Palau Pledge”; Host/Havas (Australija)
National Safety Council “Prescribed to Death”; Energy BBDO (SAD)
EDEKA “The Most German Supermarket”; Jung von Matt (Nemačka)
Downtown Records “Live Looper”; BBDO (SAD)
Audi “Clowns”; Audi (UK)
The Times “JFK – Unsilenced”; Rothco – Accenture Interactive (Irska)