Norveški zastupnik Burger kinga odrekao se svih fanova na Fejsbuku koji su prihvatili vaučer za besplatan sendvič u Mekdonaldsu. Besplatno deliti proizvod svog najvećeg rivala može delovati kao marketinško samoubistvo, ali norveški zastupnik čuvenog lanca restorana brze hrane Burger king uradio je baš to kako bi ojačao vezu sa svojim pratiocima na društvenim mrežama.
Naime, norveški zastupnik Burger kinga je u pokušaju da otkrije koliko su fanovi na Fejsbuku zaista lojalni, na svojoj stranici na ovoj popularnoj društvenoj mreži ponudio vaučere za besplatan Big mek sendvič u rivalskom Mekdonaldsu. Nakon što je prethodno utvrdio da su neki od 38.000 pratilaca stranice tu samo da bi ostavljali podcenjivačke komentare, norveški Burger king je odlučio da pokrene novu stranicu samo za lojalne fanove.
Fanovi su „filtrirani“ tako što su svi koji su prihvatili vaučer za besplatan Big mek morali da se odreknu prava da se pridruže novoj stranici Burger kinga. Uz vaučer za obrok u Meku, „odmetnuti“ fanovi su dobili i potpisano oproštajno pismo od Burger kinga. Ovaj hrabar marketinški potez koštao je Burger king čak 30.000 fanova na Fejsbuku, ali u toj kompaniji kažu da sa novom bazom od 8.000 pratilaca na svojoj novoj stranici imaju intenzivniju, kvalitetniju i pozitivniju komunikaciju.
Izvor: B92