Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ko je najbolji poslodavac u regiji 2012?

Priznanje „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ osvojile su tri kompanije iz Srbije: „Apatinska pivara“ u kategoriji velikih kompanija, u kategoriji srednjih kompanija „DHL International“ Beograd i u kategoriji malih kompanija, kompanija „Nordeus“.
Istraživanje „Najbolji poslodavac“ organizuje portal „Infostud“ iz Srbije, a ove godine po prvi put u njemu učestvuje i Posao.ba, čime je projekat dobio regionalni karakter. – Svesni smo da do sada niko nije sproveo slično istraživanje unutar kompanija u BiH, te da je ovakav način ispitivanja zadovoljstva zaposlenih u BiH potpuno nov. Bez obzira na mali odziv kompanija iz BiH, zadovoljni smo što je prepoznat značaj učešća u jednom ovakvom istraživanju, a on se pre svega ogleda u prilici da poslodavci zaposlenima pokažu da brinu o njihovom mišljenju i zadovoljstvu, mogućnostima poređenja sa kompanijama iz iste branše i osvajanju priznanja „Najbolji poslodavac u regiji“, pozitivnom PR-u prema javnosti i svojim zaposlenima i na posletku detaljnom izveštaju o zadovoljstvu zaposlenih sa kvantitativnom i kvalitativnom analizom i uključenim preporukama – izjavila je Alma Hadžić, koordinator projekta u BiH.
Priznanje „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ ove godine nije dobila nijedna kompanija učesnica iz BIH, a razlog tome je nedovoljno dobar rezultat istraživanja na regionalnom nivou. U regionalnom istraživanju ukupno je učestvovalo 87 kompanija sa 11.345 zaposlenih. Anketiranjem je obuhvaćeno ukupno pet kompanija Bosne i Hercegovine, odnosno 564 zaposlenih, a u pitanju su sledeće kompanije: JU „Apoteke Sarajevo“, „Al Jazeera Balkans“, „Delhaize BH“, „Violeta“ i „dm drogerie markt“.
Portal „Infostud“ iz Srbije uveo je istraživanje još 2008. godine, a ove godine istraživanje uvodi i portal MojPosao iz Hrvatske. Cilj istraživanja jeste da se utvrde faktori upravljanja ljudskim resursima, na kojima kompanije u regiji treba dodatno da rade kako bi stvorile timove sa kojima će lakše zajedno dolaziti do poslovnih uspeha, kao i da se prepoznaju i nagrade kompanije koje najviše vode računa o zadovoljstvu svojih zaposlenih.

Izvor: e-Kapija

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!