today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko će nam i kako uzimati meru?

REGION – Struka odnosa s javnošću kod nas, a i u svetu već duže vreme raspravlja o najprikladnijim načinima merenja i vrednovanja učinka PR projekata i rada. Sama struka, njen opseg i uticaj menja se i razvija toliko brzo da je vrlo teško opisati šta sve radimo, a posebno onda to i vrednovati. Kompanije i organizacije koriste niz metoda od kojih su mnoge neprikladne, nejasne, zastarele pa čak i štetne za rad PR stručnjaka.
Evaluacioni indikatori (KPI – key performance indicators) koji se koriste u komercijalnom sektoru često predstavljaju velika ograničenja za stručnjake i sputavaju ih u inovativnom i strateškom razmišljanju i postavljanju projekata. Vreme je da sama PR struka donese preporuke i smernice za korištenje metoda merenja i evaluacije.
Ovo će biti zadatak radne grupe Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) koja bi do jeseni, zajedno s članstvom, trebala doneti preporuke koje bi svima mogle olakšati posao u budućnosti. Zato će na konferenciji PR 2020 organizovati radionicu „Ko će nam i kako uzimati meru?“ koju će voditi Daria Mateljak. Na kreativan i interaktivan način pokušaće zajedno utvrditi vrste i načine evaluacije i merenja učinaka rada, dobre i loše PR prakse, ali i postaviti okvirne standarde.

Više informacija o konferenciju PR 2020 možete pronaći OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!