Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko će nam i kako uzimati meru?

REGION – Struka odnosa s javnošću kod nas, a i u svetu već duže vreme raspravlja o najprikladnijim načinima merenja i vrednovanja učinka PR projekata i rada. Sama struka, njen opseg i uticaj menja se i razvija toliko brzo da je vrlo teško opisati šta sve radimo, a posebno onda to i vrednovati. Kompanije i organizacije koriste niz metoda od kojih su mnoge neprikladne, nejasne, zastarele pa čak i štetne za rad PR stručnjaka.
Evaluacioni indikatori (KPI – key performance indicators) koji se koriste u komercijalnom sektoru često predstavljaju velika ograničenja za stručnjake i sputavaju ih u inovativnom i strateškom razmišljanju i postavljanju projekata. Vreme je da sama PR struka donese preporuke i smernice za korištenje metoda merenja i evaluacije.
Ovo će biti zadatak radne grupe Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) koja bi do jeseni, zajedno s članstvom, trebala doneti preporuke koje bi svima mogle olakšati posao u budućnosti. Zato će na konferenciji PR 2020 organizovati radionicu „Ko će nam i kako uzimati meru?“ koju će voditi Daria Mateljak. Na kreativan i interaktivan način pokušaće zajedno utvrditi vrste i načine evaluacije i merenja učinaka rada, dobre i loše PR prakse, ali i postaviti okvirne standarde.

Više informacija o konferenciju PR 2020 možete pronaći OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!