today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#KampanjaNaDar: Jaki smo onoliko koliko smo ujedinjeni!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Orange Studio, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju Univerzitetskoj dečijoj klinci u Tiršovoj.

Tim povodom, razgovarali smo sa Nebojšom Babićem, CEO i kreativnim direktorom agencije Orange Studio i prof. dr Zoranom Radojičićem, specijalistom dečje hirurgije i urologije i direktorom Univerzitetske dečje klinike u Tiršovoj.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Babić: Možda je najbolji odgovor na to, pitanje – da li je potrebna motivacija da se učini dobro delo? Sama činjenica da si u poziciji i da imaš moć i način da se za početak tvoja reč čuje, velika je odgovornost prema drugima koju ne smeš olako da prihvatiš, niti da je zanemariš.

Radojičić: Tišova je jedna od najznačajnijih medicinski institucija u zemlji i regionu. Kada lekari u Domovima zdravlja nemaju rešenja za neki medicinski problem, ne mogu da postave dijagnozu ili procene da dete zahteva najviši nivo lečenja i nege, porodice se obraćaju nama. Danas su različite informacije i nažalost dezinformacije o zdravlju lako dostupne na internetu i mogu doveti do zabluda. Naš cilj je bio da pozovemo roditelje da o zdravlju svoje dece slušaju savete isključivo najboljih stručnjaka u zemlji. Zato smo odlučili da roditeljima priđemo kroz soc. mreže, video materijale na You Tube kanalu klinike, jasnim porukama i tekstovima na sajtu gde su saveti vrhunskih lekara iza kojih stoji Tiršova, institucija sa najdužom tradicijom u lečenju najteže bolesne dece.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Babić: Magija je u jedinstvu, a jedan veliki čarobnjak Albus Dambldor je to magično i objasnio: „Jaki smo onoliko koliko smo ujedinjeni i slabi koliko smo podeljeni.“ Veoma smo ponosni na ukazanom poverenju od strane UDK Tiršova i prilici da damo svoj skromni doprinos na ukazivanju značaja same klinike i potvrđivanja institucije medicinskih radnika, prenošenja jasnih poruka u komunikaciji sa roditeljima, a sve u cilju edukacije roditelja i zaštite od pogrešnih informacija koje mogu da ugroze zdravlje naše dece. Kada pored sebe u poslu imaš partnera poput UDK Tiršove, čija se dela mere životima dece, najmanje što možeš da učiniš, i što je u tvojoj moći, je da pomogneš da se njihova poruka vidi i čuje, i svima bude dostupna. Deci smo potrebni uvek, a mi smo za početak pomogli da svi znaju da je UDK Tiršova ta koja svaki dan tu i 24/7 pomaže detetu i njegovoj porodici.

Radojičić: Nama je kreativni studio Orange, jedan od najznačajnijih partnera. Oni nesebično doniraju sjajnu energiju, svoja znanja i veštine, više godina unazad. Udružili smo snage sa Orange-om i još nekoliko kompanija poput Alma Quattro kako bismo približili našu instituciju roditeljima i deci, bolje komunicirali i slali jasne poruke, a sve sa ciljem unapređenja zdravlja dece i zaštite od pogrešnih informacija kojima su nažalost okruženi. Mi smo dali ono što najbolje znamo, vrhunsku medicinu i preporuke specijalista u svim oblastima dečje medicine, a Orange je to pretočio u jasne poruke, vrhunski dizajnirane kako bi one došle do roditelja. Mi znamo da naš posao nije samo da lečimo, već i da menjamo svest ljudi i pomognemo im da donesu najbolje odluke za svoju decu. Orange nam je pomogao da tu poruku kanališemo. Zajedno možemo da unapredimo zdravlje dece u Srbiji i promovišemo dečju medicinu. Za početak fokusirali smo se na nekoliko važnih poruka poput one da roditelji ne kažnjavaju svoju decu kada ona mokre u krevet na uzrastu preko 5 godina, jer deca to ne rade namerno ili upozorenje da prekomerna upotreba antibiotika šteti deci i da je važno slušati savete pedijatra koji znaju kada je antibiotik potreban.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Babić: Važna je, jer gde većina ljudi vidi poteškoće, kreativna industrija mora da vidi priliku. Čak i ako se pokušaj završi neuspehom, otkrića na tom putu su retkost, ali postoje. Najznačajniji projekti, pronalasci i kreativna rešenja u istoriji ovog sveta, po pravilu nisu nastajali i razvijali se u sredinama koje su bile naklonjene njihovom radu, već su najčešće išli putem u smeru suprotnom od očekivanog, i na taj način pokazali i dokazali da je upravo kreativnost ta koja je pokretač inovacija i poželjnih promena.

Radojičić: Lako ćemo se složiti, zdravlje je najvažnije, bez dobrog zdravlja i preventive nije moguć razvoj ni pojedinca, ni društva. Za skoro sto godina postojanja Tiršove, kod nas su od mnogih bolesti, stanja i povreda izlečenje pronašli budući vrhunski sportisti, lekari, naučnici, glumci itd. Mi ulažemo u budućnost. Ulaganje u zdravlje dece je od najvišeg interesa porodice, ali i društva u celini. Tiršova može da zatreba svakoj porodici, kada se to desi, važno je da kod nas sve bude spremno. I lekari i oprema i prostor.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!