Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Aleksandra Radujko, Managing Director agencije New Media Team, rekla je…
Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Da li, po Vašem mišljenju, nedostaje mladih talenata u kreativnoj industriji u Srbiji i zašto?
Ako malo dublje analizirate ovu temu dolazimo do najvećeg problema – a to je obrazovanje. Naš obrazovni sistem je takav da uništava i ubija svaku kreativnost. Zbog toga mislim da imamo ne samo neobjašnjivo veliki broj mladih talenata, nego im treba čestitati na upornosti da veruju u sebe i grade se manje – više sami. Radim i poznajem jako puno mladih vanredno talentovanih ljudi i trudim se da ih ohrabrujem da taj svoj dar ne izgube onda kada se na njih, u agenijskom poslu sruče klijenti koji nisu dovoljno hrabri, nerealni rokovi i mali budžeti.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Pre svega na ideju. Šta je ona baza na kojoj je nastao rad odnosno kampanja / projekat. Ne volim površne, sto puta viđenje stvari, ideje koje su istrošene, samo su umotane u neke nove influensere, reklame, postove.
********
Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište – kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište.
Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/
Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.