Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2019: Ne volim istrošene ideje!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Aleksandra Radujko, Managing Director agencije New Media Team, rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Da li, po Vašem mišljenju, nedostaje mladih talenata u kreativnoj industriji u Srbiji i zašto?
Ako malo dublje analizirate ovu temu dolazimo do najvećeg problema – a to je obrazovanje. Naš obrazovni sistem je takav da uništava i ubija svaku kreativnost. Zbog toga mislim da imamo ne samo neobjašnjivo veliki broj mladih talenata, nego im treba čestitati na upornosti da veruju u sebe i grade se manje – više sami. Radim i poznajem jako puno mladih vanredno talentovanih ljudi i trudim se da ih ohrabrujem da taj svoj dar ne izgube onda kada se na njih, u agenijskom poslu sruče klijenti koji nisu dovoljno hrabri, nerealni rokovi i mali budžeti.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Pre svega na ideju. Šta je ona baza na kojoj je nastao rad odnosno kampanja / projekat. Ne volim površne, sto puta viđenje stvari, ideje koje su istrošene, samo su umotane u neke nove influensere, reklame, postove.

********

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište – kampanja koju je osmislila i realizovala agencija sa sedištem u Srbiji za regionalnog ili globalnog klijenta, odnosno za drugo tržište.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!