Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Manuela Šola, General Manager, Komunikacijski laboratorij (HR), rekla je…
Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji? Zašto su talenti „pogonsko gorivo“ industrije?
Nekada su agencije bile jako cool i sexy potencijalnim mladim kadrovima, pa su nakon toga došle IT kompanije i razni startapovi kao poželjna mesta rada, a danas…Čini mi se da se menja klima, a i svi trendovi to pokazuju – mladi talenti traže kompanije sa svrhom gde mogu jasno videti svoj doprinos, traže lidere mentore i projekte koji utiču na društvo. Agencije se moraju transformirati da bi postale ponovno sexy, procesi se trebaju promeniti i napravićemo mesta za mlade talente koji će željeti doći i ostati.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Budite jasni i iskreni.
*****
Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Digitalna integrisana kampanja – kategorija u kojoj se prijavljuju najbolje kampanje koje su kreirane isključivo za online kanale komunikacije, uz korišćenje najmanje tri digitalna kanala komunikacije – social media, web site, mobile, IoT, AI, data, video, aplikacija,
Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/
Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.