today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2018: Samo kvalitetno realizovana ideja predstavlja uspeh!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sanja Milaković Kolundžija, Principal agencije Executive Group rekla je…

Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Ideja bez kvalitetne egzekucije je upravo samo to, ideja. Bez obira da li ideja doživi svoju realizaciju kroz primenu u kampanji ona može da ima svoju svrhu, a jedna od njih je da inspiriše nove ideje ili pravce razmišljanja. Takva ideja ima svoju vrednost i značaj nevezano za to da li je realizovana ili ne. Ovo je jedan od razloga zašto se, u našoj industiji, često ideja slavi sama po sebi, kao vrhunac našeg rada. I to je ono gde najčešće i grešimo. Samo kvalitetno realizovana ideja, pod kojom se podrazumeva ona egzekucija koja nije samo efektna već ima i merljiv rezultat, je vrhunac i uspeh. Od ideje koja se ne realizuje, međutim, veću štetu ipak čine potpuno bezidejne egzekucije.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Budite ponosni na svoj rad i potrudite se da se u vašoj prijavi to jasno i vidi. Ali, budite ponosni s razlogom i postarajte se da mi kao žiri jasno vidimo taj razlog. Priprema dobrih, temeljnih prijava za nagrade nije mali posao, a nije ni lak kada se radi paralelno sa redovnim poslom, kojeg nikad ne nedostaje. Tim više, pažljivo i sa trudom odrađene prijave uvek imaju moje puno poštovanje. Dobra prijava, međutim, ne može nadomestiti loš rezultat. U ocenjivanju ću se voditi, pre svega, propisanim kriterijumima, ali pored toga kako je predstavljna sama ideja projekta i kakav je kvalitet njene egzekucije, posebnu pažnju obratiću na put kojim se do ideje došlo tj. strategiju i insight na kojima počiva i na rezultate koje je kampanja postigla.

Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!