Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2017: Look sharp. Think sharp.

Treći po redu Festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2017 održan je 1. i 2. novembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Slogan ovogodišnjeg festivala bio je “Look sharp. Think sharp”, sa akcentom na pametnim i drugačijim idejama.

Festival je otvorio Paul Meates, kreativni direktor jedne od najgrađivanijih američkih agencija Droga5 New York sa predavanjem na temu “The Ripple Effect”, uz prezentaciju kampanje: “Kako krofna prodaje kreditnu karticu?”

Maria Melkova i Tanja Tatomirović iz kompanije Microsoft su pričale o Social Media Advocacy, tj. koliko su zaposleni spremni da podrže svoje kompanije u deljenju informacija i sadržaja na društvenim mrežama.
Učesnicima festivala se predstavio i Eoin Sherry, kreativni direktor agencije McCann Milan iz Italije, koji je pričao o tome kako izgleda “Creative talking”, uz interesantni primer kampanje “Tocchiamoci”, namenjenu podizanju svesti u prevenciji raka testisa.

Miloš Aleksić, digital account manager agencije Direct Media, pričao je na temu “hakovanja pažnje“ i kako se saznanja iz psihologije mogu primeniti na proces stvaranja reklama.

Folker Wrage, osnivač agencije Wrage/Antwort održao je sjajno predavanje na temu: Why it is better to be GOOD and how to deal with the ASSHOL factor?

Na kraju prvog dana održana je debata između kreativnih direktora marketinških agencija na temu ideja koje imaju svrhu vs ideja radi ideja, pod sloganom: We don’t advertise, we solve the problem!
Drugog dana festivala organizovano je nekoliko radionica.

Paul Meates je vodio Think Tank radionicu sa kreativnim direktorima agencija, dok je Dushan Drakalski, kreativni direktor austrijske agencije Demner, Merlicek & Bergmann vodio radionicu pod nazivom Very good bad example. Veliko interesovanje je bilo za radionicu Influencer marketing, veoma popularnu temu u poslednje vreme koju je vodio Folker Wrage, a Bojan Babić, izvršni direktor Executive Group organizovao je radionicu za studente i mlade kreativce na temu “(Ne)cenzurisano”.

Posle radionica sjajno predavanje na temu Attention marketing: How we can hack the consumer mind and get their attention održao je Alemsah Ozturk, suosnivač i glavni kreativni direktor agencije 4129 Grey EMEA iz Turske.

Agencija Masmi je predstavila interesantno istraživanje na osnovu ankete o Milenijalsima, kako javnost reaguje na kampanje koje se mogu videti na različitim kanalima i koliko je spremna na ko-kreativu.

Poslednje predavanje na temu Discruption vs Fear  i da li istraživanja ubijaju kreativnost, održali su Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor Luna\TBWA Slovenia i Radovan Kupres, kreativni direktor agencije Luna TBWA Belgrade Serbia.

U okviru drugog dana festivala dodeljene su i nagrade najboljima u struci za koje je konkurisalo čak 124 kampanje. Nagrade se dodeljene u 22 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u 2017. godini.

Prema oceni žirija, sastavljenog od uglednih marketinških profesionalaca iz zemlje i regiona, agencija McCann Beograd imala je najveći broj bodova i već treći put je proglašena za najbolju agenciju godine.
Kampanja NEO agencije Leo Burnett i kompanije Vip Mobile osvojila je priznanje u kategoriji Profitna integrisana kampanja, kao i Grand Prix – Integrisana kampanja godine. Istoimena agencija osvojila je nagradu i u kategoriji Pojedinačni radovi – TV za kampanju Vip Brzalice, dok je kompanija Vip Mobile proglašena Oglašivačem godine.

Više o dodeljenim nagradama možete pogledati na sajtu organizatora festivala: https://marketingmreza.rs/dodeljene-nagrade-kaktus-2017/

Festival KAKTUS 2017 podržalo je 30 medijskih kuća iz celog regiona, kompanije Mercator S, Marbo Product, Grand kafa, kao i HEINEKEN Srbija koji je ove godine Prijatelj festivala. Kompanija Coca-Cola HBC Srbija je bronzani sponzor festivala. Partneri festivala su agencije: Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, DPC Group, Mullen Lowe&Friends, SuperDot, Info Media Group i Masmi Beograd.

Izveštaj napisala: Nataša Vuković, Alma Quattro

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!