Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Dodeljene nagrade KAKTUS 2017!

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na trećem po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2017. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 124 projekta.

Kampanja NEO agencije Leo Burnett i kompanije Vip Mobile osvojila je priznanje u kategoriji Profitna integrisana kampanja, kao i Grand Prix – Integrisana kampanja godine. Istoimena agencija osvojila je nagradu i u kategoriji Pojedinačni radovi – TV za kampanju Vip Brzalice, dok je kompanija Vip Mobile proglašena Oglašivačem godine.

McCann Beograd, treći put za redom, osvojio je priznanje Agencija godine. Pored toga, ova agencija osvojila je nagrade i u kategorijama Content integrisana kampanja za projekat Pirulovci (klijent: Froneri Adriatic), Inovativna integrisana kampanja za projekat democrARtisation (klijent: Muzej savremene umetnosti u Beogradu) i Pojedinačni radovi – Viralni video za projekat Sa slavom nema šale (klijent: Carlsberg Srbija).

U kategoriji Pojedinačni radovi – Radio nagrada je otišla u ruke agenciji Communis DDB i kompaniji Imlek za projekat Moja kravica trougao, dok je u kategoriji Pojedinačni radovi – Print nagrada pripala agenciji FCB Afirma i Apatinskoj pivari za oglas Stella Valentines Day.

Fondacija Hemofarm i agencija Saatchi & Saatchi osvojili su nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – BTL za kampanju Najvažniji poziv u životu. Kampanji Osiguraj budućnost agencije Represent Communications i Udruženja osiguravača Srbije pripala je nagrada u kategoriji Pojedinačni radovi – PR.
Najboljom Social Media i Digital kampanjom proglašen je projekat Bolje visiti na Guarani nego na grani, a koju su osmislili i realizovali agencija Pioniri Communications i kompanja Knjaz Miloš.

Kampanja BIB bend svira za decu Banca Intese i agencije Right odneo je pobedu u kategoriji Pojedinačni radovi – Interne komunikacije, dok je najbolji Event u protekloj godini bio Trag u boci, prodaja u Koci agencije Homepage i kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

Projekat Čoko mleko interaktivna bojanka agencije Direct Media i kompanije Imlek proglašen je za dobitnika u kategoriji Pojedinačni radovi – Mobile. U kategoriji Pojedinačni radovi – Content marketing nagrada je otišla u ruke agenciji Degordian i kompaniji Nectar za projekat Nectar Buzz launch kampanja.
Kampanja Jelena sa jednim rogom agencije Popular Communications i kompanije Apatinska pivara osvojio je nagradu u dve kategorije – za najbolju Neprofitnu integrisanu kampanju i Kreativna upotreba medija.

Agencija Ovation BBDO osvojila je nagrade u dve kategorije – Outdoor za kampanju Gde su otišle maline?, koja je rađena za kompaniju Frikom i Direktni marketing za projekat UniCredit Bank VR čestitka.
Ove godine prvi put je dodeljeno i Posebno priznanje #KampanjaNaDar koje je pripalo agenciji April Studio i udruženju Banka hrane za kampanju Banka hrane awareness kampanja.

Treća po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 22 kategorije, konkurisalo je ukupno 27 agencija i preko 40 kompanija.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije, na čelu sa Žarkom Veljkovićem, ove godine radio je u sastavu: Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications; Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor za Adriatic region, FCB Afirma; Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group; Vladimir Ćosić, kreativni direktor, McCann Beograd; Vladimir Mitrović, kreativni direktor, Ovation BBDO; Ivan Živković, Managing & Creative Director, Pioniri Communications; Miloje Sekulić, suosnivač i E-PR, Homepage; Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB; Nevena Kurtović, Managing Director, Fusion Communications i Svetlana Ćopić, kreativni direktor, Scholz & Friends.

Regionalni žiri ove godine predvodio je Dushan Drakalski, izvršni kreativni direktor agencije Demner, Merlicek & Bergmann iz Austrije. Pored njega, žiri iz regiona činili su i Aljoša Bagola, kreativni direktor, Pristop, Slovenija; Vanja Blumenšajn, kreativni direktor, Señor, Hrvatska; Vesna Beganović, osnivač i CEO, Via Media Sarajevo, Bosna i Hecegovina; Davor Runje, osnivač i kreativni direktor, Drap, Hrvatska; Domen Husu, kreativni direktor, Yin + Young, Slovenija; Žarko Dimitrioski, kreativni direktor, Eden na Eden, Makedonija; Ilinka Crvenkovska, kreativna direktorka, Idea Plus Skopje, Makedonija; Jelena Fiškuš, suosnivač i kreativna direktorka, Studio Sonda, Hrvatska; Mirka Modrinić, kreativna direktorka, Imago Ogilvy, Hrvatska i Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna\TBWA, Slovenija.

Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!