Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2016 predavanje: Thierry Nicolet, Schneider Electric

Thierry Nicolet, direktor globalnog sektora za komunikacije kompanije Schneider Electric (Francuska), govorio je na festivalu KAKTUS 2016 šta je ključ uspeha u odnosu klijent-agencija, koliko je važno da agencija bude desna ruka kompaniji i šta je najvažnije kada govorimo o merenju efekata PR kampanja.

„Izbor agencije je od suštinske važnosti, s obzirom da agenciju treba posmatrati kao deo tima i svoje zaposlene. Zbog toga, želimo da odaberemo agenciju ne samo prema kompetencijama, nego i prema tome kako se tim slaže sa ljudima koji će raditi na accountu. Za mene je PR jeste Press Relations, ali sa agencijama je to i Personal Relationship/ lični odnos, te zbog toga želimo da imamo dobre članove tima. Daću vam jedan savet – kada birate agenciju ne morate uvek ići na velika imena. U zavisnosti od vašeg budžeta, skoro uvek je bolje da budete veliki klijent u maloj agenciji koja će biti gladna da sa vama ostvari uspehe i pomera planine, nego mali klijent u velikoj agenciji gde ćete završiti na dnu liste prioriteta onda kada drugi veliki klijenti imaju velika lansiranja. Konačno, kada birate agenciju zahtevajte da tim koji izađe na pič bude upravo onaj tim koji će raditi i na accountu. To će vam omogućiti da procenite ljude koji će sa vama raditi. Nemojte padati na zvezde pičeva, koje izlaze na sve agencijske pičeve, ali nikad ne završe radeći na vašem accountu.“

Celo predavanje pogledajte u videu ispod:

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!