today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

KAKTUS Talents: Talenat je sinergija volje, proživljenog iskustva iz umetnosti i potrebe za izražavanjem…

Povodom raspisanog konkursa za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents Award (powered by Mastercard), pitali smo članove žirija – da li je talenat presudan za uspeh i kako motivisati mlade da ostanu u struci. Bojan Babić, Creative Director, Executive Group rekao je…

U kojoj meri je danas teško privući, ali i zadržati mlade talente u agenciji? Šta agencija može da im ponudi?
U odnosu na vreme kada sam ja počinjao da radim, pre deset – petnaest godina, danas agencije nisu tako neupitno atraktivno mesto za mlade. Više je faktora koji su na to uticali, od nešto šire lepeze mogućnosti koju današnji početnici imaju i lakšeg dolazka do freelance poslova, do dostupnijeg emigriranja u razvijenije delove sveta. Takođe i iskustva onih koji već neko vreme rade u agencijama umeju da pokolebaju ljude koji razmišljaju o tome da se upuste u ovaj, svakako specifičan posao. Ipak, mladi i dalje dolaze. I samo je vreme to koje može da pokaže da li se uklapaju u agencijski milje, i da li je agancija mesto za njih. Veliki procenat mladih ljudi koji se zaposle u agenciji, i shvati da, iako na posao možeš da dođeš u papučama i bermudama, to ne znači da ne radiš u svojevrsnoj fabrici (mislim da su poređenja sa rudnikom koja čujem od ponekih kolega ipak neumesna). Agencije mladima mogu da ponude dobru zaradu (iako to retko čine), poznanstva sa širokim spektrom vrlo aktivnih i talentovanih ljudi, nepisanu garanciju da će relativno lako naći sledeći posao, disperzivno znanje primenjivo i van oblasti marketinga. Ono za čim mladi tragaju, a što agencije retko nude, jeste smisao, tačnije smislen način i cilj delanja. To je jako teško u sektoru koji je toliko koncentrisan na zaradu, ali mislim da nije nemoguće.

Da li je talenat presudan za uspeh u struci?
Kroz programe treninga i kroz procese mentorisanja velikog broja mladih kopirajtera došao sam do zaključka da ne postoji jasan odgovor. Naravno, postavlja se večito pitanje šta je uopšte talenat. U ovom slučaju to je sinergija volje, valjane motivacije, proživljenog iskustva iz umetnosti i pop-kulture (na ruskom jeziku umetnost se lepo kaže iskustvo) i potrebe za izražavanjemi potrebe za izražavanjem. Pa čak ni to često nije dovoljno. Sretao sam izuzetno talentovane ljude čiji je talenat jednostavno bio neprimenljiv u kontekstu agencijskog rada, ali nisam sreo potpuno netalentovanu osobu koja je postala dobar kopirajter/ka.

*********

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizuje takmičenje mladih talenata – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Više informacija pronađite na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!