today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako svojom kampanjom doći do ciljne grupe za Dan zaljubljenih?

Stiže Dan zaljubljenih, a vaša marketinška kampanja još uvek nije donela dovoljan odziv. Možda niste dovoljno istražili svoju ciljnu publiku. Ono što marketing menadžeri treba da imaju na umu ako prave kampanju za Dan zaljubljenih, jeste da većina “zaljubljenih” ni ne razmišlja o poklonu više od nedelju dana unapred. Imajte na umu i one koji poklon kupuju baš 14. februara.

Pročitajte do kakvih zaključaka je došao portal The Shelf, koji je analizu pravio sa kupcima u Americi, ali su rezultati sasvim primenljivi i na naše podneblje. Za početak bitno je da napravite analizu ko najviše troši za Dan zaljubljenih, na šta troši, zašto je širenje virtuelne ljubavi ključ marketinga danas i kako da se vaši klijenti zaljube u vas.

Potrošnja novca za Dan zaljubljenih raste svake godine oko 18%, a oko polovine parova proslavlja ovaj dan trošeći novac. Ono što je bitno za vašu kampanje jeste da muškarci troše skoro duplo više novca nego žene. Najviše novca troše oni koji imaju između 25 i 34 godina.

Šta se kupuje? Oko 20% zaljubljenih ove godine će svojoj polovini kupiti kućnog ljubimca. Međutim, i dalje se najviše novca troši na nakit, zatim izlazak, cveće, slatkiše, vaučere, odeću, čestitke…

Gde je tu digitalni marketing? Upravo ovde. Evo, šta kaže istraživanje: 16% poklona biće kupljeno onlajn, 32% korisnika tableta planira da kupi poklon onlajn, 24% korisnika mobilnih planira da kupi onlajn, 72% mladih istražuje onlajn šta da kupi za Dan zaljubljenih, 2 od 3 kupca će prvo cene proveriti onlajn pre nego što će odlučiti šta da kupi, 71% kupaca veruje da će bolju ponudu pronaći onlajn nego odlaskom u prodavnicu.

Kako na vašu kampanju utiču društvene mreže? Ovo su rezultati: 77% onlajn kupaca čite recenzije pre nego što obavi kupovinu, 71% kupaca svoju odluku donosi i na osnovu pozicioniranja vašeg brenda na društvenim mrežama, 44% žena kaže da na njihovu odluku o kupovini utiču blogerke, 2 miliona pin-ova dnevno ide na brendove na Pinterestu, presudan uticaj na kupovinu nakita kod žena ima Instagram, 81% kupaca dobija savete o kupovini od prijatelja i porodice tako što im šalju FB stranice brendova.

Izvor: Nova energija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!