Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako su društveni mediji promenili PR?

Christophe Ginisty, aktuelni predsednik IPRA-e, govorio je na nedavno održanoj konferenciji IPRA CEE na temu značaja fenomena mase, kao i o uticaju društvenih medija na odnose s javnošću. „Rad savremenih PR profesionalaca nije postao digitalan, već društven. Ako želite kvalitetno da se bavite ovim poslom, morate da naučite da slušate potrošače, da prepoznate njihove potrebe i emocije“, rekao je Ginisty.
On je, takođe, podsetio da je „živa“ reč još uvek jako važna, bez obzira što većinu svog vremena provodimo na društvenim mrežama.

Kratak intervju sa Ginisty-jem pogledajte u videu ispod:

Zanimljiv intervju sa aktuelnim predsednikom IPRA-e pronađite i na portalu Economy.bg.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!