Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako su društveni mediji promenili PR?

Christophe Ginisty, aktuelni predsednik IPRA-e, govorio je na nedavno održanoj konferenciji IPRA CEE na temu značaja fenomena mase, kao i o uticaju društvenih medija na odnose s javnošću. „Rad savremenih PR profesionalaca nije postao digitalan, već društven. Ako želite kvalitetno da se bavite ovim poslom, morate da naučite da slušate potrošače, da prepoznate njihove potrebe i emocije“, rekao je Ginisty.
On je, takođe, podsetio da je „živa“ reč još uvek jako važna, bez obzira što većinu svog vremena provodimo na društvenim mrežama.

Kratak intervju sa Ginisty-jem pogledajte u videu ispod:

Zanimljiv intervju sa aktuelnim predsednikom IPRA-e pronađite i na portalu Economy.bg.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!