Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako promovisati prvu 3D štampanu kuću iz Čačka?

Kako promovisati prvu istočno-evropsku inovativnu, održivu, 3D građevinsku start-up kompaniju koja dolazi iz Srbije, preciznije iz grada Čačka?

Da ova inovacija dolazi iz neke od tehnološki visoko razvijenih ili bogatih zemalja, da iza nje stoje kompanije Boston Dynamics, Apple ili Tesla, posao bi verovatno bio daleko lakši, jer je naprosto uverljivije i očekuje se da high end tehnološke stvari dolaze iz takvih sredina.

Iz zemalja poput naše, na žalost, još uvek se očekuju zastareli proizvodi lošeg kvaliteta.

Zbog toga je agencije Represent Communications, umesto da priča o tome koliko je inovativan proizvod njihovog klijenta Natura Eco ili o tehnologiji koju koriste, odlučili da DOKAŽU na delu kako njihov proizvod nastaje, i to tako što će klijentima dati gotovo nemoguć izazov – da naprave potpuno funkcionalnu 3D štampanu kuću za manje od 24 časa u kojoj će održati konferenciju za novinare.

Prva 3D štampana kuća u istočnoj Evropi „ProtoDom“ od 25 kvadrata, apsolutno sigurna, testirana na zemljotrese i druge nepogode napravljena je za 21 čas i 15 minuta i predstavljena javnosti na medijskom događaju u Naučno tehnološkom parku Čačak, gde je održana i nezapamćeno uspešna konferencija za medije.

O događaju su izveštavali doslovno svi značajni medijski portali u zemlji, ogroman broj štampanih medija, 8 nacionalnih i 6 lokalnih i kablovskih televizija, u ukupno više od 120 medijskih objava u vrednosti od preko 85 hiljada evra. Ostvareno je čak i uživo uključenje sa događaja u Jutarnji program, kao i Dnevnik RTS nacionalnog servisa.

Sama kuća biće donirana Naučno tehnološkom parku Čačak kao hub za inovacije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!