Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako kreten postaje heroj!

spot_img

SVET – The Martin Agency osmislila je i realizovala dirljivu i potpuno realnu kampanju o društveno neprihvatljivom ponašanju i donaciji organa pod sloganom „The World’s Biggest Asshole“.

Kampanja prikazuje čoveka, Colemana F. Sweeneya, koji je oličenje neprihvatljivog i ružnog ponašanja, svih loših ljudskih navika i karakteristika. Ali onda sledi preokret… Isti taj Mr. Sweeney na kraju svog života postaje heroj. Pogledajte kako…

Više informacija pronađite na portalu AdWeek.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!