Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako kreten postaje heroj!

SVET – The Martin Agency osmislila je i realizovala dirljivu i potpuno realnu kampanju o društveno neprihvatljivom ponašanju i donaciji organa pod sloganom „The World’s Biggest Asshole“.

Kampanja prikazuje čoveka, Colemana F. Sweeneya, koji je oličenje neprihvatljivog i ružnog ponašanja, svih loših ljudskih navika i karakteristika. Ali onda sledi preokret… Isti taj Mr. Sweeney na kraju svog života postaje heroj. Pogledajte kako…

Više informacija pronađite na portalu AdWeek.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!