Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako komunicirati integrisano u 2016.?

Integrisana komunikacija bila trend je, ali i izazov, broj jedan u protekloj godini, a tako će biti i u 2016. Agencija Bruketa&Žinić OM objavila je osam stvari koje je dobro imati na umu pri integriranoj komunikaciji:

  1. Ne postoji online i offline komunikacija. Postoji samo kvalitetna i nekvalitetna komunikacija.
  2. Ne možete rešiti svoj problem ako niste sigurni šta je vaš problem.
  3. Postanite deo života svojih korisnika.
  4. Nije nužno uvek biti prisutan na svim kanalima.
  5. Web stranica nije početak komunikacije.
  6. Neka se kanali međusobno inspirišu.
  7. Prvi dan objave kampanje nije poslednji dan rada na kampanji – zato se i zove prvi dan kampanje.
  8. Prostor je često jedino fizičko sredstvo između vašeg brenda i njegovih korisnika, pa ga promišljajte celovito, ne samo kao prostor koji treba “popuniti” proizvodima.

 

Izvor i foto: Bruketa&Žinić OM

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!