Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako je FedEx krizu okrenuo u PR pobedu?

SVET – Američka poštanska služba FedEx našla se u problemima, što je eskaliralo u pravu PR krizu jer su se u igru ubacile i društvene mreže, odnosno YouTube.
Sve je započelo objavom videa koji prikazuje FedEx dostavljača kako baca paket preko ograde na travnjak. Da stvar bude gora, u paketu je bio kompjuterski monitor koji nije bio u FedEx pakovanju pa je dostavljač jasno mogao videti da je sadržaj paketa lomljiv.

Vlasnik dostavljenog monitora, originalan snimak postavio je na YouTube, a za Huffington Post izjavio kako je u vreme dostave bio kod kuće i da je dostavljač samo trebao pozvoniti na vrata. Snimak je u pet dana prikupio čak 5 miliona pregleda, a sada već broji preko 9 miliona i preko 23 hiljade komentara.

Šta je FedEx uradio?
Nije „zabio glavu u pesak“ i ignorisao YouTube video, nije zanemario krizu i glumio da ne postoji. Umesto toga, kompanija je na svom YouTube kanalu objavila izvinjenje. Matthew Thornton III, viši potpredsednik Uprave za FedEx Express US, objasnio je kako će kompanija učiniti sve u ispravljanju greške, a upravo ovaj video koristiti u edukaciji zaposlenih da se ovakav slučaj više nikada ne ponovi. Video je objavljen i na službenom FedEx blogu. Izvinjenje je bio dobar potez, FedEx korisnici i zaposleni pohrlili su na blog, komentisali i davali pozitivne primere FedEx–ovih zaposlenika.

Šta biste uradili da se ovo desilo u vašoj kompaniji?

Izvor: PI:AR

Foto: FedEx

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!