today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako je Burger King dobio 100% novih pratilaca na Twitteru?

Tviter nalog jednog od najvećih svetskih lanaca brze hrane Burger Kinga hakovan je. Slika je promenjena u McDonalds, a na opisu naloga, između ostalog, stajalo je “upravo prodati McDonaldsu”. Imajući u vidu da je Burger King na tom nalogu imao više od 50 hiljada pratioca vest se brzo pročula i ubrzo je veliki broj ljudi iz sveta PR-a nudio svoje mišljenje o slučaju. Svakako, Burger King nije prodat McDonaldsu, a s obzirom na jezik koji je korišćen u tvitovima koji su sledili, kao i sarkastičan ton prema oba restorana, jasno je bilo da ko god da je haker, nije simpatizer slike koju ovi brendovi šalju svetu.
McDonalds je odgovorio na svom Tviter nalogu na sledeći način: “saosećamo se sa @BurgerKing, ali budite sigurni da nismo imali ništa sa hakovanjem”. I tu se svakako njihova priča završila. Burger King je nastavio borbu i na kraju uspeo da povrati svoj nalog vrativši se sa tvitom “Intersantan dan za BurgerKing, ali vratili smo se. Dobrodošli novi pratioci. Nadamo se da ćete ostati sa nama”.
Zaista? Da li i vama bode oči ovaj deo o novim pratiocima? Zapravo, njih 63 hiljade. Da, broj korisnika koji prate BK na Tviteru uvećao se za više od 100%, na sadašnjih 113 hiljada. Mnogi su u ovom slučaju videli veliku zanimljivost, pa su odlučili da prate tvitove “šaljivdžije” koji je uspeo da hakuje nalog. Teorija zavere? Nikad ne recimo nikad.
Sa druge strane, mnogi su MTV-ju zamerili za svoju taktiku i način na koji su ispratili situaciju. MTV je ušao u celu priču lažirajući hakovanje sopstvenog naloga. Očigledno su u ovome videli priliku da pridobiju pažnju medija i publike. Ubrzo su, ipak, priznali da se radi o PR triku.
Sudbina slična Burger Kingovoj zadesila je ubrzo i proizvođača automobila Jeep. Sada svakako ni na jednom od hakovanih naloga nećete naći kontroverzne tvitove, ali svakako jedan od najpodeljenijih je bio “Nikada nećete videti @50cent da se vozi u prljavom Jeep-u”.
Ono što je iznenađujuće je svakako veoma malo negativne kritike koja je upućena ka samom Tviteru, koje zapravo ni nema. Zar nisu ljudi koji vode Tviter zaduženi za brzu reakciju i zaštitu svojih korisnika, pogotovo onih koji su zapravo svetski brendovi? Tviter se u međuvremenu oglasio, tačnije Bob Lord, direktor za bezbednost informacija u Tviteru, koji je u blog postu pod nazivom “Bezbednost naših korisnika” naglasio da ovo nije delo amatera i da se smatra da nije izolovan incident. Ali sve dok su hakeri šaljivi, kritike izgleda neće ni biti.
Zamislite da Asanž hakuje profil Stejt departmenta, to bi već bila druga priča.

Piše dopisnik Marketing mreže iz Londona: Stefan Stojadinović

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!