today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako izbeći talas otkaza u kompanijama?

Ceo svet se suočava sa trendom great resignation, u inostranstvu poznatom i pod nazivom the big quit, koji podrazumeva talas odlazaka radnika od poslodavaca, odnosno davanje otkaza u značajnijem broju nego što se to događalo ikada ranije. Degordian je nedavno na tržište lansirao Stethoscope, rešenje uz koje kompanije mogu da ublaže ili izbegnu ovaj negativan trend.

ZAŠTO LJUDI DAJU OTKAZE?
Naravno, i pre nego što je ceo svet zahvatila kriza davanja otkaza, postojali su opravdani razlozi za odlazak iz kompanije i, uopšteno, menjanje posla. Ipak, sada kada se na to odlučuje sve veći broj ljudi, brojne su se kompanije našle u problemu nedostatka radnika i nerazumevanja zbog čega je došlo do nezadovoljstva koje je naposletku ljude podstaklo na davanje otkaza.

Istraživanja su pokazala kako sve veći broj ljudi daje otkaz najviše zbog nezadovoljstva međuljudskim odnosima te zbog utiska da ih njihov poslodavac ne ceni. Nakon ova dva vodeća razloga, na listi razloga za odlazak iz kompanije našli su se preniska plata te nemaran odnos prema vlastitome zdravlju usled prevelike količine posla, kao i nedostatak mogućnosti za napredovanjem, učenjem i razvijanjem veština. Uz to, kao veoma važna stavka pokazala se i sposobnost poslodavca da svojim zaposlenima pravovremeno i transparentno komunicira viziju kompanije, radnih procesa, organizacijske strukture i smera u kojem se želi razvijati, što za posledicu ima nezadovoljstvo trenutnom kompanijom i želju za promenom.

ŠTA POSLODAVCI MOGU DA UČINE?
U interesu je svakog poslodavca da zadrži radnike, privuče nove i da bude na glasu kao dobar poslodavac. Dostići to je, naravno, kompleksan proces koji zahteva detaljne analize i planove. Degordian, koji inače ima kancerarije u četiri grada – Zagrebu, Beogradu, Mostaru i Njujorku, a u Hrvatskoj je čak šest puta osvojio nagradu za najboljeg poslodavca, osmislio je alat koji omogućava upravo to – istraživanje zadovoljstva zaposlenih te detaljne rezultate na osnovu koji se rade dalji akcijski planovi za retention zaposlenih.

Degordianov alat Stethoscope zamišljen je kao rešenje izazova s kojima se susreću HR odeljenja i manadžement. Stethoscope je alat za istraživanje zadovoljstva i angažovanosti zaposlenih koji se sastoji od dva upitnika. Prvi je veliki upitnik istoimenog naziva “Stethoscope” koji se sprovodi jednom godišnje te se sastoji od više od 100 faktora koja ispunjavaju zaposleni, a rezultati se šalju HR-u i manadžementu. Prikupljene podatke alat automatski obrađuje i pruža detaljan uvid u stanje kompanije, a moguće ih je filtrirati i segmentirati kroz 20 različitih kategorija. Na osnovu dobijenih podataka, HR i manadžement mogu napraviti detaljne akcijske planove za adresiranje slabosti, ali i održavanje zadovoljstva u onim oblastima koja su se pokazala kao snage kompanije.
Osim velikog upitnika, alat Stethoscope omogućava i sprovođenje kratkog mesečnog upitnika pod nazivom Pulse. Ovaj upitnik služi za ispitivanje uspešnosti implementiranih mera i uočavanje oblasti koje zahtevaju dodatnu pažnju i aktivnost HR-a i manadžementa.
Sve navedeno omogućava poslodavcu da na vreme uoči potencijalne izazove i nezadovoljstva unutar kompanije, reaguje te dugoročno spreči odlazak svojih zaposlenih.

ŠTA OVO ZNAČI ZA BUDUĆNOST POSLOVANJA?
Upitnici (ne)zadovoljstva obično su vrlo komplikovani, a tumačenje podataka složen je proces koji dodatno troši resurse kompaniji. Uz Stethoscope je taj proces maksimalno pojednostavljen, istovremeno zadržavajući temeljnost i jasne pokazatelje potencijalnih i trenutnih izazova za svaku kompaniju. U stvari, jedan od najvećih benefita samog alata upravo je automatizacija analize podataka – rezultati su dostupni odmah, stoga se donosioci odluka vrlo brzo mogu baciti na osmišljavanje akcijskih planova, što znači da reakcija kompanije može biti brža i efikasnija. Međutim, budući da uz Stethoscope, koji se sprovodi jednom godišnje postoji i manji upitnik, Pulse, kompanija može pratiti uspešnost akcijskih planova na mesečnoj bazi i time pravovremeno reagovati, a dugoročno za poslovanje to znači ono čemu svaki poslodavac treba težiti – unapređenje zadovoljstva zaposlenih, koje posledično donosi i smanjenje fluktuacije.

Ako vas je zainteresovala mogućnost da izbegnete talas otkaza u svojoj kompaniji, informišite se o Stethoscopeu, njegovim mogućnostima i benefitima koje donosi na stethoscope.hr jer ovaj alat će vam pomoći da promeniti puls vaše kompanije!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!