today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Kako da skončate s osmehom na licu!“ – globalni recepti za lokalne krize

Dva vodeća međunarodna mislioca i praktičara korporativnih i marketinških komunikacija – Majkl Dalen i Paskal Bekler predstaviće se 29. i 30. novembra ove godine na 4. međunarodnoj konferenciji Prilika 2012, koja će se održati u Kongresnom centru Novosadskog sajma.
Paskal Bekler (Pascal Beucler), jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti komunikacija i potpredsednik MSLGROUP dela Publicis grupe, otvoriće ovogodišnju konferenciju PRilika 2012. Njegovo predavanje na temu “Zašto je PR (People Relations pre nego Public Relations) sada na nivou potrošačkih i korporativnih strategija?” ponudiće učesnicima konferencije odgovore na pitanja kako se uspešno suočiti sa promenama u oblasti odnosa s javnošću i gledati u budućnost koja je pred nama. Bekler će u okviru svog predavanja govoriti o tome koliko je danas za jednu kompaniju važno da ima dobar PR sektor, na koji način su novi kanali komunikacije izmenili posao PR profesionalaca, u čemu leži snaga ove profesije i da li su ljudi i međuljudski odnosi ključ uspešnog poslovanja u budućnosti. Bekler je, u domenu strateškog komuniciranja, savetnik uglednim kompanijama kao što su French MoD, Renault, L’Oréal, Carrefour, Thomson, Nestlé, Procter&Gamble, BNP Paribas, Dassault Systèmes, Suez i dr.
Drugi dan konferencije obeležiće predavanje Majkla Dalena (Micael Dahlén), jednog od najuticajnijih i međunarodno priznatih predavača, autora šest knjiga, konsultanta mnogim vodećim svetskim kompanijama i profesora na Ekonomskom fakultetu u Štokholmu. Dalen tvrdi da je društvo danas društvo iščekivanja koje konstantnto teži budućnosti, sledećem poslu, sledećem velikom događaju. On često ističe da mi idemo ka Nekstopiji koja je ujedno i obećanje da su naša najveća zadovoljstva i avanture tek pred nama. Dalen će u svom predavanju pod nazivom “Kako da skončate sa osmehom na licu?” pokušati da objasni da takvom društvu iščekivanja, mogućnosti za pronalaženje sreće su neograničene, a da istovremeno, nikada nismo bili nesrećniji.
Prof. Dalen rangiran je 2008. godine na 10. mesto svetske liste istraživača u oblastima ponašanja potrošača, kreativnosti i marketinga, a njegova najskorija knjiga „Nekstopija“ (Nextopia) spaja inače nespojive oblasti istraživačkog rada poput evolucione biologije, društvene psihologije, epidemiologije, ekonomije i privrede.
„Izuzetno nam je zadovoljstvo što ćemo ove godine imati priliku da ugostimo renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a među njima i Majkla Dalena i Paskala Beklera. Verujemo da će njihovo iskustvo na svetskom nivou pomoći domaćim PR stručnjacima u usavršavanju i da će im biti zanimljivo da vide kako PR stručnjaci deluju na svetskom nivou“, rekla je Sanja Milaković Kolundžija, partner u agenciji Executive Group i koordinatorka Programskog odbora 4. međunarodne konferecnije PRilike 2012.
Pored profesora Dalena i Pascala Beklera, na ovogodišnjoj PRilici učesnici će moći da čuju i neke od vodećih svetskih i regionalnih imena u oblasti komunikacija poput profesora komunikacija Tomasa Bauera (Thomas Bauer) sa Univerziteta u Beču; Luisa de Šorlemera (Louis de Schorlemer), vođe radne grupe „Evaluacija“ pri Evropskoj asocijaciji direktora komunikacija (EACD); profesora Ernesta Herzoga iz Hrvatske; gospođu Dušu Vidanović iz Europrotocol-a iz Slovenije i mnoge druge.

Rezervišite svoju Priliku na: sajtu Društva Srbije za odnose s javnošću.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!