Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako automobilski brendovi troše novac online?

SVET – Tesla troši nula dolara na oglašavanje, navodi se u najnovijem izveštaju kompanije BrandTotal. S druge strane, konkurenti kao što su Toyota, BMW, Porsche i Ford troše mnogo na velike društvene platforme: Facebook, YouTube, Instagram i Twitter.

Toyota, na primer, troši 62% svog digitalnog budžeta na Facebook. Porsche, s druge strane, izdvaja samo 14% svog budžeta za ovu društvenu mrežu, preferirajući da umesto toga koristi 47% svoje potrošnje na YouTube oglase.

Rezultati pokazuju da Facebook dobija najveći deo kolača kada su u pitanju budžeti automobilskih brendova. YouTube, međutim, uzima trećinu do skoro polovine budžeta brendove kao što su Honda, Ford, Cadillac, Porsche, i više od polovine da kompanije Audi, čak 54%.

Instagram takođe beleži značajan udeo, a Infiniti, Porsche i BMW troše 30 do 40% svojih digitalnih budžeta na ovoj društvenoj mreži.

Cadillac i BMW su jedini automobilski proizvođači koji su potrošili značajan deo svog budžeta na Twitter. Samo u slučaju BMW-a ovaj procenat je dvocifren i iznosi 20%.

U izveštaju BrandTotal navodi se da su u obzir uzete sve plaćene kampanje i organski reach za automobilske brendove Toyota, BMW, Ford, Audi, Honda, Nissan, Infiniti, Tesla, Lexus, Honda, Cadillac i Porsche u Americi u periodu od 30 dana.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!