SVET – Tesla troši nula dolara na oglašavanje, navodi se u najnovijem izveštaju kompanije BrandTotal. S druge strane, konkurenti kao što su Toyota, BMW, Porsche i Ford troše mnogo na velike društvene platforme: Facebook, YouTube, Instagram i Twitter.
Toyota, na primer, troši 62% svog digitalnog budžeta na Facebook. Porsche, s druge strane, izdvaja samo 14% svog budžeta za ovu društvenu mrežu, preferirajući da umesto toga koristi 47% svoje potrošnje na YouTube oglase.
Rezultati pokazuju da Facebook dobija najveći deo kolača kada su u pitanju budžeti automobilskih brendova. YouTube, međutim, uzima trećinu do skoro polovine budžeta brendove kao što su Honda, Ford, Cadillac, Porsche, i više od polovine da kompanije Audi, čak 54%.
Instagram takođe beleži značajan udeo, a Infiniti, Porsche i BMW troše 30 do 40% svojih digitalnih budžeta na ovoj društvenoj mreži.
Cadillac i BMW su jedini automobilski proizvođači koji su potrošili značajan deo svog budžeta na Twitter. Samo u slučaju BMW-a ovaj procenat je dvocifren i iznosi 20%.
U izveštaju BrandTotal navodi se da su u obzir uzete sve plaćene kampanje i organski reach za automobilske brendove Toyota, BMW, Ford, Audi, Honda, Nissan, Infiniti, Tesla, Lexus, Honda, Cadillac i Porsche u Americi u periodu od 30 dana.