today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako automobilski brendovi troše novac online?

SVET – Tesla troši nula dolara na oglašavanje, navodi se u najnovijem izveštaju kompanije BrandTotal. S druge strane, konkurenti kao što su Toyota, BMW, Porsche i Ford troše mnogo na velike društvene platforme: Facebook, YouTube, Instagram i Twitter.

Toyota, na primer, troši 62% svog digitalnog budžeta na Facebook. Porsche, s druge strane, izdvaja samo 14% svog budžeta za ovu društvenu mrežu, preferirajući da umesto toga koristi 47% svoje potrošnje na YouTube oglase.

Rezultati pokazuju da Facebook dobija najveći deo kolača kada su u pitanju budžeti automobilskih brendova. YouTube, međutim, uzima trećinu do skoro polovine budžeta brendove kao što su Honda, Ford, Cadillac, Porsche, i više od polovine da kompanije Audi, čak 54%.

Instagram takođe beleži značajan udeo, a Infiniti, Porsche i BMW troše 30 do 40% svojih digitalnih budžeta na ovoj društvenoj mreži.

Cadillac i BMW su jedini automobilski proizvođači koji su potrošili značajan deo svog budžeta na Twitter. Samo u slučaju BMW-a ovaj procenat je dvocifren i iznosi 20%.

U izveštaju BrandTotal navodi se da su u obzir uzete sve plaćene kampanje i organski reach za automobilske brendove Toyota, BMW, Ford, Audi, Honda, Nissan, Infiniti, Tesla, Lexus, Honda, Cadillac i Porsche u Americi u periodu od 30 dana.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!