today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kakav digitalni marketing odgovara startapima?

Prilikom započinjanja sopstvenog posla ljudi obično imaju velike neodoumice na koji način da svoj proizvod ponude publici. Neka od pitanja koja se najčešće javljaju su: kako do kritične mase korisnika, kako da posao napreduje, kako postići svoje poslovne rezultate, kako biti uspešan i kako ostvariti svoje snove sa skromnim budžetom?

Hajde da krenemo sa osnovnim pitanjem, zašto je startapu potreban dobar marketing? Startapi rešavaju probleme svojih korisnika i povezivanje sa pravim korisnicima je u direktnoj vezi sa dobrim marketingom. Oni moraju da izgrade svoj identitet brenda, a ukoliko je spora sama izgradnja, pitanje je da li je opstanak siguran u ovom takmičarskom svetu.

Zašto digitalni marketing nema tradicionalni oblik marketinga? Kod digitalnog marketinga postoje putevi kojima se beleži rast potrošača i to bez velikih ulaganja. Mnogo toga može brzo da se završi i to bez velikog rasipanja novca i vremena, ali samo ako imate jasan cilj.

Kako vam kod pokretanja startapa može pomoći digitalni marketing? On gradi svest i pozicionira svoju kompaniju i brend. On omogućava konzistentan tok prometa sve do dobijanja prvih nekoliko korisnika. Ovaj oblik marketinga dovodi do bitnog elementa za razvoj biznisa – onlajn prodaje.

Ukoliko imate ograničen budžet i želite da postignete što veči uspeh u vašem poslu, koristite neke od sledećih alata:

1. SEO – Ovo je isplativo samo ukoliko se planira dugoročno korišćenje. Omogućava povećanu vidljivost i promet na sajtu. Korišćenjem ovog alata dobijate besplatno brendiranje i izgradnju poverenja i kredibiliteta kod korisnika. Velika prednost je u tome što je posao otvoren 24/7.

Kako koristiti SEO? Nek vaš sajt bude prijateljski naklonjen i bezbedan, pogotovo ako je reč o e-commerce sajtu. Da bi sve stranice radile, moraju da se koriste određene oznake, zaglavlja i opisi. Podesite brzo učitavanje stranice, kreirajte dobar sadržaj na sajtu i fokusirajte se na onlajn PR (razgovarajte sa korisnicima o vašem sajtu).

2. Marketing sadržaj – Pravilnim korišćenjem ovog alata možete ostvariti veći promet, prednost u odnosu na konkurente i možete na pravi način graditi svest o svom brendu. Takođe, gradi se odnos sa sadašnjim i potencijalnim klijentima.

Na šta treba da se fokusirate kad je reč o marketing sadržaju? Redovno objavljivanje dobrog i relevantnog sadržaja. Treba da definišete jedinstvene prodajne propozicije. Napravite blog na kom ćete pisati priče i putem koga ćete ostvariti kontakt sa drugim autorima kako bi objavljivali njihov sadržaj.

3. Marketing putem društvenih medija – Ovo je veoma isplativa platforma pomoću koje može brzo da se čuje za vas. To je odličan način da se povežete sa sadašnjim i budućim klijentima. Pravi izbori za vaše poslovanje, kada je reč o ovim platformama su: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Plus, Tumblr, Pinterest i Instagram.

Šta treba raditi na platformi? Razmislite o tome zašto bi neko želeo da bude deo vaše zajednice. Postavite na društvene mreže nekoliko vaših sadržaja kako bi korisnici mogli da ga preuzimaju. Takođe, veoma je efikasno korišćenje grupa i četovanje.

4. Marketing putem mejla – Ovo je jednostavan, isplativ i prilagodljiv alat. Omogućava vam da komunicirate sa bilo kojom publikom. Imejl ima skoro tri puta veći broj korisnika od Facebook-a i Twitter-a zajedno.

Kako doći do marketinga putem imejla? Odaberite svoj servisni provajder, kao i sopstvenu platformu npr: Constant Contact, MailChimp, Aweber, Amazon SES… Veoma je važno da ne prodajete uvek– većina imejl pošte trebalo bi da bude besplatna.

5. Tzv. growth hacking – Ovo je jeftina i inovativna metoda u odnosu na tradicionalni marketing.

Kako doći do toga? Ponudite nešto besplatno i ekskluzivno i podesite program za upućivanje ponuda. Treba da postoji element kod vašeg proizvoda koji će ga učiniti virusom.

Izvor: Nova energija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!